تحلیل رسانه های قطری از دیدار لخویا_ پرسپولیس

رسانه قطری با انتقاد از بازی روز گذشته لخویا شکست مقابل پرسپولیس را پایان جاه طلبی فوتبال قطر دانست.

به گزارش گروه وزرش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت الرایه قطر در گزارشی پس از شکست لخویا مقابل پرسپولیس نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس با یک بازی حساب شده توانست تمامی راه های نفوذ به دروازه را ببندد و مهره های تهاجمی این تیم روی ضد حملات بسیار موثر عمل کردند و عملکرد لخویا با جاه طلبی فوتبال قطر همخوانی نداشت.

در ادامه این گزارش آمده: تعویض های بلماضی نتوانست مانع از شکست لخویا شود و این پایان راه برای بلماضی بود.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با امکانات حداقلی تیم لخویا را شکست داد و این مایه تاسف است که قطر نماینده ای در جمع برترین های آسیا ندارد.

لخویا در این دیدار اسیر تاکتیک دفاعی و ضد حملات پرسپولیس شد و شاید در برخی دقایق بازی با وجود برتری در جریان بازی، مقابل مهاجمان پرسپولیس مشکل داشت.

وحید امیری، مهدی طارمی و سروش رفیعی بازیکنان خطرناکی بودند و مهار آنان کار دشواری بود به هر حال این بازی شاید پایانی بر بلماضی سرمربی لخویا باشد و آروزهای قطر در بازی با پرسپولیس از دست رفت.

الشرق قطر نیز در مورد این دیدار نوشت: بازیکنان پرسپولیس توانستند به خوبی ستاره های لخویا را مهار کنند و بازی را با حساب یک بر صفر به سود خود به پایان برسانند و بازیکنان لخویا به دلیل نداشتن تمرکز و کمی هم بد شانسی نتوانستند به خواسته خود برسند و این در حالی بود که لخویا با 14 امتیاز از گروه خود صعود کرده بود و پرسپولیس با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم در این مرحله قرار گرفت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
روزنامه های اماراتیم ترجمه کنید بخندیم :))
آخرین اخبار