سنگ اندازی ستاره ها برای منصوریان

بازیکنان مد نظر منصوریان برای تمدید قرارداد با باشگاه، شرط و شروط عجیبی را پیشنهاد می دهند.

 به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر دارد پس از شکست سنگین مقابل تیم العین امارات در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جذب 3 یا 4 بازیکن بین المللی را در دستور کار قرار دهد.

منصوریان ، دلیل باخت خود در آسیا را نداشتن بازیکن و بی تجربگی تیمش می داند و به همین دلیل تصمیم دارد بازیکن جدید تیمش را از میان با تجربه های لیگ برتر و یا سایر کشوها انتخاب کند.
 
منصوریان به دنبال جذب تبریزی و شهباززاده است و در نظر دارد در صورت جدایی رضایی این بازیکنان را جایگزین کند.

همچنین پژمان منتظری از دیگر بازیکنانی است که منصوریان می خواهد او را در خط دفاعی استقلالی ها قرار دهد تا پس از این خط دفاعی آبی ها محکم شود.

مصلح نیز از جمله بازیکنانی است که تا حدودی حضورش در استقلال مشخص شده است اما در این میان بهتر است بدانیم امید ابراهیمی و کاوه رضایی برای تمدید قرارداد مبلغ بالایی را پیشنهاد داده‌اند و حالا باید منتظر ماند و دید روند مذاکرات استقلال با این 2 بازیکن به کجا خواهد رسید.

همچنین منتظری که منصوریان به شدت خواهان اوست تنها در صورتی که مجتبی جباری به استقلال بازگردد حاضر خواهد بود به جمع آبی ها اضافه شود.

در هر صورت پس از شکست تلخ و با توجه به قراردادهای به اتمام رسیده بازیکنان باید دید کدام یک از آبی پوشان دوباره ترجیح می دهند پیراهن استقلال را بر تن کنند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۰:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
سلام.حیف منصوریان قربانی کم کاری دیگران بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
بیخال.شید.کلا.ولا.رومون.نمیشه.بیریم.خیابون.با.این.تیم.داریتون
Iran (Islamic Republic of)
تاج
۱۹:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان تاکتیک نداره باید عوض شه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۱۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
از تیمهایرئال مادرید بیاره خوبه .با اوناهم بلد نیست مربی گریرو فقط خودنمائی ودادوبیداد میکنه .تمام. عوضش کنید از برانکو یادبگیره .
آخرین اخبار