گلزاده: مشکلات زیاد منجر به استعفای طاهری شد/ ثبیت مدیریت یک ضرورت برای پرسپولیس است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری مدتی پیش به علت مشکلات زیاد استعفا داد اما هیئت مدیره خواستار ادامه فعالیت طاهری شده است.

گلزاده: مشکلات زیاد منجر به استعفای طاهری شد/ ثبیت مدیریت یک ضرورت برای پرسپولیس استفرشاد گلزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: طاهری به علت مشکلات موجود در باشگاه مدتی پیش استعفا داد اما اعضای هیئت مدیره خواستار ادامه فعالیت وی شدند. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال پرسپولیس تنها تیمی است که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و باید آرامش تیم حفظ شود تا موفقیت ها ادامه یابد. به نظرم برد برابر لخویای قطر حاصل تلاش مدیریت و اعتماد به کادر فنی و تلاش بازیکنان بود. 

گلزاده تصریح کرد: مشکلات زیادی در باشگاه پرسپولیس داریم اما مدیریت و اعضای هیئت مدیره سعی کردند این مشکلات را تا حدودی حل کنند و آرامش و همدلی را در تیم حکمفرما کرده تا تیم در مسابقات لیگ برتر و آسیایی موفق باشد. 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اختلاف طاهری با حامی مالی بیان کرد: این موضوع صحت دارد و ما در تفسیر و اجرای قرارداد با حامی مالی اختلاف سلیقه داریم. به نظرم شیوه درآمد زایی را باید تقویت کنیم و فرقی نمی کند که از کدام حامی مالی استفاده کنیم. براین اساس امکان تغییر حامی مالی برای فصل بعد وجود دارد. 

وی درباره اینکه وزارت ورزش و جوانان با استعفای طاهری موافقت می کند یا نه! تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان باید تصمیم نهایی در مورد استعفای طاهری اتخاذ کند اما به نظرم تثبیت مدیریت برای فصل آینده یک ضرورت است و در موفقیت و آینده پرسپولیس موثر خواهد بود. براین اساس از وزیر ورزش و جوانان درخواست می کنم که مدیریت باشگاه را حفظ کند و حمایت های لازم را از طاهری داشته باشند تا مسیر پیشرفت ادامه یابد. 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پایان درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و توانایی بازیکن سازی دارد و دیگر نیازی به به خدمت گرفتن بازیکنان دیگر تیم ها ندارد. پدیده های زیادی فصل گذشته به فوتبال ایران معرفی کردیم و با درایت طاهری، دانش کادر فنی و تلاش بازیکنان فصل آینده نیز می توانیم از قهرمانی خود دفاع کرده و در آسیا نیز به قهرمانی دست یابیم. امیدوارم مشکلات مدیریتی خیلی سریع حل شود تا برای فصل بعد برنامه ریزی خوبی انجام بدهیم. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار