ارائه گزارش‌های تصویری به ترامپ بخاطر بی‌حوصلگی وی!

بی‌حوصلگی رئیس‌جمهور آمریکا در خواندن مطالب موجب شده مقامات واشنگتن، گزارش‌های اطلاعاتی را اغلب به شکل تصویری در اختیار وی قرار دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، فردی بی‌حوصله است بطوریکه در نشست سران ناتو از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا سخنرانی‌های خود را کوتاه کرده و به این ترتیب موجب شوند وی با دقت بیشتری به موضوعات مطرح شده گوش دهد.

اخیرا مطلبی در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده که نشان می‌دهد ترامپ مایل است گزارش‌های اطلاعاتی را خلاصه و مختصر دریافت کند. او معمولا نسبت به سرفصل‌ها بی‌توجه است و ترجیح می‌دهد گزارش‌های خلاصه شده‌ای که به دستش می‌رسد، در قالب تصویر آمادده شده باشند.

"مایک پمئو"، رئیس سازمان سیا، در این باره به واشنگتن پست گفت: «این وظیفه ماست، نه؟ ما باید اطلاعات را به نحوی آماده کنیم تا رئیس جمهور بهترین فهم را از آن داشته باشد، ما در تلاش برای برقراری بهترین تعامل هستیم.»

برخی معتقدند درخواست دونالد ترامپ برای دریافت اطلاعات به شکل گرافیکی، احتمالا به نوع شغل وی در بازار املاک و مستغلات مربوط می‌شود. او همیشه نقشه واضح و ملموسی از ساختمان‌ها را در دست داشته و با توجه به شواهد عینی تصمیم‌گیری کرده است.

واشنگتن پست در گزارشی درباره رئیس جمهور آمریکا نوشته است: ترامپ خیلی اهل خواندن نیست؛ اما او زمان زیادی را در طول روز صرف تماشای برنامه‌های سیاسی تلویزیون می‌کند. او هر روز صبح ساعت 10:30 اخبار به روز شده جهان را دریافت و درباره آن‌ها سوالاتی را مطرح می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار