با انجام این روش، هر مردی از خرید کردن لذت خواهد برد+ تصاویر

با این ترفند، اگر همسری مایل به گشت و گذار میان این همه کالاهای رنگارنگ نباشد، می‌تواند بجای بد اخلاقی و بهانه تراشی به بخش ویژه فروشگاه رفته و خود را با یکی از وسایل در نظر گرفته شده سرگرم کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر شما هم از آن دسته مردانی هستید که مجبورید ساعت های طولانی را در مرکز خرید، انتظار بکشید تا همسرتان با خیال راحت خرید خود را انجام دهد، حتما از سوژه این خبر استقبال خواهید کرد.

به تازگی در برخی از مراکز خرید کشور چین، اتاق‌هایی مخصوص استراحت آقایان ساخته شده است، فضایی تفریحی که به انواع و اقسام سرگرمی‌های روز از جمله؛ اینترنت رایگان، تخت خواب، صندلی ماساژور و ... تجهیز شده و آقایان می‌توانند به هنگام خرید خانمها، به جای حرص خوردن و خستگی، از امکانات داخل اتاق استفاده کرده و لذت ببرند.

حالا با این ترفند، اگر همسری مایل به گشت و گذار میان این همه کالاهای رنگارنگ نباشد، می‌تواند بجای بد اخلاقی و بهانه تراشی به بخش ویژه فروشگاه رفته و خود را با یکی از وسایل در نظر گرفته شده سرگرم می کند، سرگرمی که چه بسا باعث فراموشی زمان شده و پس از رسیدن همسران رو به او بگوید چقد زود امدی!ا

گفتنی است؛ بر طبق بررسی کارشناسان، از بین 450 میلیون کاربر که بصورت روزانه خرید‌های خود را انجام می‌دهند، مردان چینی بیشترین حجم خرید را در فضای مجازی داشته‌اند. همچنین، زنان بیشتر علاقمند خرید وسایل زندگی، لوازم آرایشی و لباس هستند حال آنکه مردان بیشتر به سمت وسایل تفریحی ورزشی، سرگرمی و سفر متمایلند.
 
 
 
با انجام این روش، هر مردی از خرید کردن لذت خواهد برد+ تصاویر با انجام این روش، هر مردی از خرید کردن لذت خواهد برد+ تصاویر
 
 
 
با انجام این روش، هر مردی از خرید کردن لذت خواهد برد+ تصاویر 
 
 با انجام این روش، هر مردی از خرید کردن لذت خواهد برد+ تصاویر
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار