توماس ویکرت آلمانی رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز شد/ عضویت دو ایرانی در کمیته‌های تخصصی قطعی شد

شمارش آرای انتخاباتی مجمع فدراسیون جهانی تنیس روی میز به پایان رسید و توماس ویکرت آلمانی مجددا به عنوان ریاست فدراسیون‌جهانی انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون‌ تنیس روی میز ، لحظاتی قبل شمارش آرای انتخاباتی مجمع فدراسیون جهانی به پایان رسید و توماس ویکرت آلمانی مجددا به عنوان ریاست فدراسیون‌جهانی تنیس روی میز انتخاب شد.
 
توماس ویکرت آلمانی که بعد از بازنشستگی آدام شرارای معروف چند سالی است این مسئولیت را عهده دار گردیده ، این بار رقیب سرسختی به نام ژان میشل سیو قهرمان ‌اروپا و جهان را در مقابل خود می دید که موفق شد این رقیب را پشت سر بگذارد.
 
از طرفی در انتخابات نواب رییس نیز ۸ نفر از سراسر دنیا برگزیده شدند که مهندس افشین بدیعی نماینده پر نفوذ ایران در مجامع بین المللی ، نایب رییس آسیای میانه و مدیر توسعه فدراسیون جهانی در قاره آسیا که برای‌اولین بار در چنین سطحی به رقابت می پرداخت ، علی رغم ۷۹ رای مثبت از کشورهای مختلف ، از قرار گرفتن در بین نواب رییس بازماند.
 
بدیعی با‌ توجه به سن و سال مناسب و ارتباطات و اطلاعات وسیع و جایگاه بسیار خوب در بین مقامات فدراسیون‌جهانی و کشورهای مختلف فعال در تنیس روی میز دنیا ،  یکی از امیدهای مدیریتی تنیس روی میز کشورمان برای ریاست و نایب رییسی فدراسیون‌جهانی در آینده نه چندان دور می باشد.
 
امروز در حین برگزاری مجمع از تعدادی افراد تاثیر گذار در تنیس روی میز قاره‌های مختلف از جمله شاهرخ شهنازی ریاست سابق فدراسیون تنیس روی میز و دبیر کل حال حاضر کمیته ملی المپیک ایران و قائم‌مقام دائمی کنفدراسیون آسیا تقدیر و شیلد یادبود به ایشان اهدا گردید.
 
سیمین رضایی داور بلوبج و دیگر نماینده کشورمان و عضو مکاتبه ای کمیته قوانین و مقررات ، با موافقت اعضا از این پس به‌عنوان عضو اصلی این کمیته فعالیت می نماید و مهندس پیمان ابوالحسنی دیگر نماینده کشورمان و  رئیس کمیته آموزش فدراسیون نیز برای اولین بار با موافقت اعضا به عنوان عضو مکاتبه ای کمیته تجهیزات فدراسیون جهانی برگزیده شده است.
 
مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون تنیس روی میز کشورمان به نمایندگی از ایران در مجمع فوق الذکر حضور داشته است.
توماس ویکرت فروردین ماه سال جاری ۴۸ ساعت در کشورمان حضور داشته و ملاقات های خوبی را با مسئولین فدراسیون به انجام رسانده است.
 
 
توماس ویکرت آلمانی طی رقابتی نزدیک رئیس فدراسیون جهانی شد / تجلیل از شاهرخ شهنازی / عضویت دو ایرانی در کمیته‌های تخصصی قطعی شد 
 
 
 توماس ویکرت آلمانی طی رقابتی نزدیک رئیس فدراسیون جهانی شد / تجلیل از شاهرخ شهنازی / عضویت دو ایرانی در کمیته‌های تخصصی قطعی شد
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار