شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت؛

از درگیری دو عضو اصلاح طلب در صحن شورا تا رأی آوردن لیست مخفی با برنامه مهندسی

درگیری دوستی و حقانی در جلسه علنی شورای شهر، عذرخواهی چمران از خبرنگاران به دلیل بی‌نظمی در جلسه شورای شهر از مهمترین رویدادهای شورای شهر در هفته گذشته بود.

از درگیری دو عضو اصلاح طلب در صحن شورا تا رأی آوردن لیست مخفی با برنامه مهندسیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛شورای اسلامی شهر تهران در هفته ای که گذشت با اخبار متنوعی روبه رو بوده که از جمله آن‌ها می توان به عذرخواهی چمران از خبرنگاران به دلیل بی‌نظمی در جلسه شورای شهر، قول مردانه فرمانداری تهران برای بازشماری 10 درصد صندوق‌ها و درگیری اعضای اصلاح طلب در صحن علنی شورا اشاره کرد.

*عذرخواهی چمران از خبرنگاران به دلیل بی‌نظمی در جلسه شورای شهر

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به دلیل بی‌نظمی در سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر از خبرنگاران عذرخواهی کرد و گفت که چالش‌های به وجود آمده به دلیل مسائل تخصصی بوده است.

*قول مردانه فرمانداری تهران برای بازشماری 10 درصد صندوق‌ها/ برای بازشماری آرا همچنان پافشاری می‌کنیم

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای بازشماری 10 درصد از صندوق‌ها همچنان پافشاری می‌کنیم.

*دوستی: حقانی سند داریم که دستور تخریب باغات را دادی/ حقانی: یک سند بیاور از دنیا استعفا می دهم

در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران بررسی طرح صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مزروعی شهر تهران موجب جدال دو عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران شد.

حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گزارشی در این خصوص ارائه کرد، اما به یکباره اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران صحبت های حقانی را قطع کرد و گفت: آقای حقانی شما خودتان جزء کسانی بودید که رأی به تخریب باغات دادید.

*شورا به غیبت مدیران شهردای در روزهای گذشته رسیدگی کند

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت: شورا به مسئله غیبت مدیران شهرداری در روزهای گذشته رسیدگی کند.

*فرآیند قانونی در انتخابات نادیده گرفته شده است/ به شمارش آرای انتخابات معترض هستیم

پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرآیند قانونی در انتخابات نادیده گرفته شده، به همین دلیل به نتایج انتخابات معترض هستیم.

وی با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در اردیبهشت ماه ۹۶، افزود: انتقال قدرت در حکومت های استبدادی با قتل و کشتار همراه است، اما در حکومت مردم سالاری ایران، این امر به صورت قانونی انجام می شود.

*گزارش عملکرد 4 ساله شورا به مردم ارائه می شود

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: عملکرد شورا در پایان دوره با تمام  کاستی‌ها و خوبی‌ها به مردم ارائه می شود.

وی افزود: ما در کمال آرامش خواهان اجرای قانون بودیم، در این 4 سال سعی کردیم برای خدا و مردم کار کنیم و نمی توان کار کسی را ضایع کرد و اگر یک روز کسی رأی بیاورد و یا رأی نیاورد، دلیل خوب یا بد بودن شخص نیست.

*هیئت نظارت به شکایت ما رسیدگی نمی‌کند/ لیست مخفی با برنامه مهندسی رأی آورد

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: همچنان درخواست رسیدگی به تخلفات انتخابات را داریم اما کسی به شکایت های ما رسیدگی نمی کند.

*لزوم ارایه گزارش ساخت 125 پد هلی کوپتر توسط شهرداری

مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: گزارش ساخت125 پد هلی کوپتر به ویژه در ساختمان های بلند توسط شهرداری ارائه شود.

*جدیدی: اعضای شورا گزارش 4 ساله ارائه دهند

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران و اعضای شورا در صحن علنی گزارش 4 ساله ارائه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار