تفضلی، گام اول را برای حضور در تیم ملی ایران برداشت

نشریه پیتربورو تلگراف با انتشار گزارشی درباره مدافع ایرانی پیتربورو نوشت آرزوی این بازیکن در فصل آینده بازی در تیم ملی ایران است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، روزنامه  منطقه ای پیتربورو تلگراف در شماره روز چهار شنبه خود گزارشی درباره رایان تفضلی مدافع ایرانی  25 ساله پیتربورو منتشر کرد.
 
در این گزارش آمده است: دعوت شدن به تیم ملی ایران در صدر لیست آرزو های رایان تفضلی در  فصل 2018-2017 قرار دارد.

این مدافع میانی 25 ساله به دلیل داشتن والدین ایرانی واجد شرایط  بازی برای ایران است.او  هنوز در تیم ملی بازی نکرده، اما کارلوس کیروش از کیفیت بازی او آگاه است.

تفضلی می گوید: فصل گذشته قرار بود یکی از مربیان ایرانی برای تماشای بازی من برابر بریستول روورز به ورزشگاه بیاید ، اما مصدوم شدم و نتوانستم  بازی کنم. دوست دارم برای آنها بازی کنم. اما آنها در حال حاضر در حال پرواز و اوج گیری هستند. آنها  تیم شماره یک رده بندی در آسیا هستند.

اگر من همچنان به بازی خوب و پیشرفت خود ادامه دهم انشااله شانس بازی در تیم ملی را پیدا خواهم کرد.

تفضلی پس از انتقال از تیم  لیگ 2 منسفیلد در فصل تابستان ، ستاره فصل گذشته پیتربورو بود.

قدرت و کیفیت کار او با توپ تحسین بسیاری را برانگیخت. او با وجود مصدومیت ها در آغاز و پایان لیگ،توانست 38 بار در ترکیب تیمش حضور یابد.

تفضلی افزود: "من خوب بازی کردم."و دفاع تیم در کل خوب کار کرد. فصل گذشته چند بازی بود که ما چند گل راحت دریافت کردیم. ما باید فصل بعدی سخت تر کار کنیم و کلین شیت های بیشتری داشته باشیم. کلین شیت های بیشتر یعنی پیروزی های بیشتر.

" آسیب دیگی در اوایل فصل ناامید کننده بود، اما آن را پشت سر گذاشتم و ازاولین فصل حضورم در پیتربورو لذت بردم. من بی وقفه در بسیاری از بازی ها بازی کردم که همین ممکن است منجربه آسیب دیدگی ام در پایان فصل شده است.

برخی از مهاجمان باهوش مثل بیلی شارپ در لیگ یک وجود دارد. شما باید کل 90 دقیقه تمرکز داشته باشید وگرنه مجازات خواهد شد. این تفاوت بزرگ بین لیگ یک و لیگ دو است. شما مجبورید در دسته بالاتر از مغز خود بیشتر استفاده کنید.

مدافع ایرانی پیتربورو افزود، اما من فقط  وقتی می توانم رشد کنم و برای فصل آینده قوی تر شوم که بخواهم گل های بیشتری بزنم. من برای منسفیلد چند گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندم ، اما فصل گذشته گل های زیادی نزدم. فصل آینده هدف ما این است که مدافعان گل های بیشتری بزنند.بولتون نشان داد که ضربات ایستگاهی و کرنر چقدر مهم هستند و بازیکنان میانی آنها گل های زیادی را از این طریق زدند.(اشاره به شکست 3-0 مقابل بولتون)

ما باید خودمان به محوطه جریمه حریفان تحمیل کنیم همانطور که در محوطه جریمه خودمان کار می کنیم.

تفضلی فصل گذشته دو گل برای تیمش به ثمر رساند اگر چه برخی از وب سایت های آماری هنوز هم او را زننده گل  مقابل نورث امپتون  می دانند که یک گل به خودی آشکار بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار