آمار جالب بیت سعید در آبی های خوزستان/ مهاجم سوسنگردی در استقلال

با ثابت‌ترین بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بیت‌سعید، مهاجم 27 ساله تیم فوتبال استقلال خوزستان که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، شب گذشته پیامی در صفحه شخصی‌اش منتشر و از هواداران استقلال خوزستان خداحافظی کرد.

این بازیکن سوسنگردی پس از اینکه در تابستان سال 94 در تست فنی تیم فولاد خوزستان مورد توجه اسکوچیچ و کادر فنی این تیم قرار نگرفت با پیشنهاد عبدالله ویسی به استقلال خوزستان پیوست و قهرمان لیگ پانزدهم شد.

بیت‌سعید تنها بازیکن استقلال خوزستان بود که در تمامی مسابقات این تیم در دوسال اخیر در ترکیب اصلی حضور یافته و 70 بازی رسمی شامل 60 بازی در لیگ برتر، 8 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و 2 بازی در جام حذفی انجام داده است.

باثبات‌ترین بازیکن حاضر در ترکیب آبی‌پوشان خوزستانی طی 2 سال حضورش در این تیم 21 گل در 70 بازی به ثمر رساند و بهترین گلزن استقلالی‌ها نیز بوده است. بیت‌سعید 9 گل در لیگ پانزدهم و 10 گل در لیگ شانزدهم وارد دروازه حریفان کرد و 2 گل هم در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند.

حسن بیت‌سعید با خاتمه‌ی قرارداد دوساله‌اش تصمیم به جدایی از استقلال خوزستان گرفته و قصد دارد در فصل منتهی به جام جهانی 2018 فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند تا بتواند نظر مساعد کارلوس کی‌روش برای دعوت از وی به تیم ملی را جلب کند.

استقلال تهران، مقصد بعدی بیت سعید است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
مرد
آخرین اخبار