شیراز؛

برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت خدیجه(س) در بقاع متبرکه فارس

مراسم بزرگداشت حضرت خدیجه (س) تحت عنوان "خدیجه، مادر امت" در بیش از 200 بقعه متبرکه و امامزادگان استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در راستای تکریم و بزرگداشت مقام بانوی رسالت، ام المومنین حضرت خدیجه(س)، همزمان با شب و روز رحلت آن بانوی بزرگوار در شب و روز دهم ماه مبارک رمضان، مراسم بزرگداشتی با عنوان "خدیجه، مادر امت" در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان فارس برگزار می شود.
 
حسینی افزود: مراسم بزرگداشت "خدیجه، مادر امت"در بقاع متبرکه استان در روز یکشنبه 14خرداد مصادف با شب وفات برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه در این مراسم ها از ظرفیت و توانایی سخنرانان، قاریان و مداحان برجسته استفاده خواهد شد، ادامه داد: توزیع کتابچه، بروشور مرتبط با حضرت خدیجه (س) و پاسخگویی به سوألات و شبهات احتمالی، برگزاری مراسم ختم قرآن کریم و ترتیل خوانی در شب و روز دهم ماه مبارک رمضان از جمله برنامه هایی است که در این روز در بقاع متبرکه انجام می شود.
 
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: در شهر شیراز نیز این مراسم در حرم های مطهر سید علاء الدین حسین(ع)، علی بن حمزه(ع)، سید تاج الدین غریب(ع)، شاهداعی الی ا...(ع)، سید محمد(ع) قصرالدشت و قدمگاه حضرت ابالفضل (ع) برگزار می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار