دروازه بان لیگ برتری همزمان با 2 باشگاه قرارداد بست+ تصاویر

دروازه‌بان فصل گذشته تیم سپیدرود با تیم بادران و توافق کرد و حتی با پیراهن این تیم عکس گرفت اما با سپیدرود تمدید قرارداد کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی، دروازه بان سپیدرود رشت که عملکرد خوبی در لیگ دسته اول آزادگان داشت و یکی از مهره های تاثیرگذار نظر محمدی برای صعود به لیگ برتر  بود، با باشگاه بادران تهران توافق کرد و پس از انتشار مطلبی روی خروجی‌اش نوشت: سید محمد حسینی، دروازه بان تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از پایان قرارداد یکساله خود با این تیم ، ظهر امروز پس از مذاکره با مسئولین نقل و انتقالات باشگاه بادران قرارداد خود را با این تیم امضا کرد و به جمع نارنجی پوشان بادران پیوست.

سایت باشگاه بادران پس از این خبر، عکس توافق محمد حسینی با مسئولان این باشگاه را هم منتشر کرد.

دروازه بان لیگ برتری همزمان با 2 باشگاه قرارداد بست+ تصاویر

اما این پایان کار حسینی نبود و ساعتی بعد سایت باشگاه سپیدرود رشت از توافق با دروازه‌بان فصل گذشته این تیم خبر داد و نوشت:حسینی که سال گذشته قراردادش را به مدت دو سال با باشگاه سپیدرود تمدید کرده بود، امروز نیز با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود بر سر مبلغ سال دوم خود با باشگاه سپیدرود به توافق رسید و قراردادش را تمدید نمود.

سایت باشگاه سپیدرود عکس توافق این بازیکن با نظر محمدی و امضای قرارداد وی را هم منتشر کرده است که به نظر می‌رسد حسینی بر خلاف قراردادش با باشگاه بادران اقدام به تمدید قرارداد با تیم سال گذشته خود کرده است. از سویی مسئولان سپیدرود اعتقاد دارند حسینی سال گذشته با آنها قرارداد 2 ساله امضا کرده و امسال فقط باید توافق مالی انجام می‌داده است.

دروازه بان لیگ برتری همزمان با 2 باشگاه قرارداد بست+ تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار