اختصاص ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار به راه و شهرسازی لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از اختصاص ۱۳۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار به اداره کل راه و شهرسازی لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛

علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در جلسه توسعه و شورای برنامه‌ریزی استان لرستان گفت: سال گذشته از مجموع ۱۵۲ میلیارد تومان اعتبارات مصوب راه و شهرسازی ۱۳۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان جذب‌شد و بناشده مابقی آن نیز تا پایان سال مالی عمرانی پرداخت شود.
وی بابیان اینکه بخش عمده این اعتبارات اسناد خزانه بوده است، افزود: بخشی دیگری از اعتبارات به‌صورت نقدی بود که برای تملک زمین و تجهیز ماشین‌آلات پیش‌بینی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان میزان تخصیص اعتبارات چهار خطه‌های استان را ۱۰۳ درصد برشمرد و عنوان کرد: ۷۹. ۲ درصد اعتبارات باند دوم محور خرم‌آباد- دلفان، ۱۰۹ درصد اعتبارات محور الیگودرز – خمین، ۲۰۰ درصد اعتبارات محور داران- دورود، ۶۴ درصد اعتبارات محور بروجرد-اراک، ۵۳ درصد اعتبارات محور بروجرد اشترینان و ۶۷ درصد اعتبارات محور بروجرد – نهاوند تخصیص یافت.

وی بیان کرد: طرح کریدور غرب کشور هزار و ۴۸۰ کیلومتر طول دارد که حدود پنج درصد کل این پروژه در استان لرستان است و در بحث تخصیص‌های آن تاکنون ۲۵. ۲ درصد آن چهار برابر بیشتر از سهم استان بوده را به لرستان اختصاص‌یافته است.

علیخانی به اشاره به ساخت بیمارستان شهرستان بروجرد گفت: برای نخستین بار سال ۹۵ تن‌ها ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از طریق اسناد خزانه برای این بیمارستان تعریف شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار