رضایی: در هفته نخست کار دشواری داریم/ ست اول تعیین کننده است!

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در هفته نخست لیگ جهانی با 3 تیم قدرتمند دیدار می‌کنیم و کار دشواری در این هفته از مسابقات داریم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید رضایی، مربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه برگزاری دیدار نخست تیم ملی مقابل ایتالیا در لیگ جهانی گفت: تیم ملی ایتالیا نسبت به قبل تغییراتی داشته است  یکی دو بازیکن قبلی در ترکیب این تیم نیستند.

وی ادامه داد: تصور من این است که بر خلاف تصور برخی‌ها، تیم ایتالیا بتواند با وجود در اختیار نداشتن چند مهره خود، نمایش روان و خوبی داشته باشد. 

رضایی خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران همواره نشان داده است که مقابل تیم ایتالیا همیشه خوب بازی می‌کند. بازی ایران و ایتالیا همیشه بازی‌های خوبی می‌شود زیرا سیستم این دو تیم با هم همخوانی دارد. اما مثلا تیم ایران با تیمی مثل فرانسه سبک بازی‌اش همخوانی ندارد.

مربی تیم ملی افزود: تغییرات تیم ایران مانند عدم حضور مهدی مهدوی را از قبل می‌دانستیم. سید محمد موسوی را هم به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداریم. این‌ها موضوعاتی است که شاید باعث شود ما تیم قبل نباشیم.

دستیار کولاکوویچ در ادامه گفت: باید به جوان ها فرصت دهیم تا بتوانند از این شرایط استفاده کنند و توانمندی خود را نشان دهند.

رضایی درباره حریفان ایران در هفته نخست لیگ جهانی گفت: در هفته ابتدایی باید مقابل 3 تیم بسیار قوی به میدان برویم. کار سختی داریم اما ایران نشان داده است که مرد روزهای سخت است.امیدوارم از ست اول که بسیار تعیین کننده است قدرتمندانه آغاز کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار