فال فروشی که رئیس جمهور زندگی اش را بهم ریخت! +عکس

در روزهاي داغ فضای تبليغات انتخاباتی، عكس و فيلم پيرمرد فا‌ل‌فروشی كه فال‌هايش را برای حمايت از حسن روحانی بين مردم پخش می‌كرد، دست به دست می شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهاي داغ فضای تبليغات انتخاباتی، عكس و فيلم پيرمرد فا‌ل‌فروشی كه فال‌هايش را برای حمايت از حسن روحانی بين مردم پخش می‌كرد، دست به دست می شد. پيرمرد قد خميده ای به نام "عمو مرتضی" که  همه دارايی اش فال‌هايی است كه امانی می فروشد و از سود فروش آنها، خرج خوراك خود را در می آورد.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار که از وی پرسیده بود "آیا دوست داری آقای روحاني را ببينی؟"، گفته بود:

"من نه خونه اي دارم و نه خونواده اي و نه سنم مي‌خوره كه چيزي بخوام ازش. دوستش دارم. دلم مي خواد ببينمش و يه عكس باهاش بگيرم و بچسبونم به لباسم و بعدش راضي ام كه بميرم. دستفروش ها منو اذيت مي كنن كه روحاني وقت نداره تو رو ببينه."

این پیرمرد فالفروش در ضیافت افطار رییس جمهور با مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در عصر دوشنبه ۸ خرداد شرکت کرد و هدیه ای را از حسن روحانی دریافت نمود.
 
 
فال فروشی که رئیس جمهور زندگی اش را بهم ریخت+عکس 
 
 
اما ظاهرا این پایان ماجرا نبوده است. یکی از کاربران فضای مجازی که گویا خبرنگار هم هست در توئیتی به نقل از عمو مرتضی نوشت :
 
 مردم دیگر از من خرید نمی‌کنند و می‌گویند از 100 میلیونی که از روحانی گرفته ای خرج کن !
 
 
فال فروشی که رئیس جمهور زندگی اش را بهم ریخت+عکس 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار