بائرمن در یک قدمی تیم ملی بسکتبال ایران

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران شاید به ایران بازگردد تا دوباره هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد.

بائرمن در یک قدمی تیم ملی بسکتبال ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اردوی ملی پوشان بسکتبال کشورمان از عصر فردا با سرمربی موقت در تالار آزادی پیگیری خواهد شد.

این اردوی جهت آمادگی رقابت های دوستانه با تیم ملی قرمز چین که 23 خرداد ماه است برگزار خواهد شد.اما رقابت های مهم کاپ آسیا از مرداد ماه آغاز می شود و هنوز مشخص نیست آسمان خراشان کشورمان با سرمربی موقت راهی این مسابقات می شوند یا فدراسیون بسکتبال سرمربی خارجی جدیدی را جذب خواهد کرد.

پس از جدا شدن درک بائرمن از تیم ملی بسکتبال ایران،محمود مشحون،طی مصاحبه ای گفت که تا اردیبهشت سال 96 سرمربی خارجی جدیدی را جذب خواهد کرد.اما اکنون اواسط خرداد ماه است و ملی پوشان کشورمان باید با مهران حاتمی،سرمربی ایرانی تمرینات خود را پیگیری کنند.

چندی پیش از سوی فدراسیون گفته شد که درک بائرمن ابراز پشیمانی کرده است و می خواهد به ایران بازگردد تا دوباره هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را بر عهده بگیرد.

محمود مشحون،رئیس فدراسیون بسکتبال درباره این موضوع به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جدا شدن ناگهانی بائرمن از تیم ملی بسیار زشت بوده است و کارش قابل بخشش نیست.اما وی دو بار ابراز پیشمانی کرده و خواستار این است که دوباره به ایران بازگردد.اما مگر می شود خیانت وی را نادیده گرفت و بخشید؟

مشحون ادامه داد: تمام کسانی که در فدراسیون بین المللی بسکتبال هستند،به بائرمن انتقاد کردند.با این حساب بعید می دانم که بتوانیم او ار ببخشیم تا دوباره سکان دار تیم ملی ایران را در دست یگیرد.

اما علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال طی مصاحبه ای در این باره گفته است که باید هم کمیته فنی و هم سازمان تیم های ملی تصمیم گیری لازم را انجام دهند.

با این حساب هنوز مشخص نیست که چه کسی عهده دار تیم ملی بسکتبال ایران خواهد بود.مهران حاتمی،درک بائرمن و یا گزینه جدید!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار