پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

قالب کردن شیر تاریخ مصرف گذشته به جای شیر سنتی /این بیماری جان ورزشکاران را هدف قرار می‌دهد/حساب و کتاب کالری سفره افطار چگونه است؟/ این دمنوش‌های گیاهی را جایگزین نوشابه‌های انرژی‌زا کنید

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.
 
 
قالب کردن شیر تاریخ مصرف گذشته به جای شیر سنتی
رئیس اداره ﻧﻈﺎرت و ارزﯾﺎﺑﯽ ﻓﺮآورده‌ﻫﺎی ﻏﺬایی و آﺷﺎﻣﯿﺪﻧﯽ ﺑﺎ منشا داﻣﯽ و درﯾﺎﯾﯽ سازمان غذا و دارو، گفت: برخی متقلبان شیر تاریخ مصرف گذشته را تحت نام شیر سنتی به صورت فله‌ای می‌فروشند.
 
این بیماری جان ورزشکاران را هدف قرار می‌دهد
یک متخصص ارتوپد و جراح زانو در خصوص تازه‌های آسیب‌های ورزشی و نقش ژنتیک در آن‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
 
حساب و کتاب کالری سفره افطار چگونه است؟
افطار یکی از وعده‌های مهم در ماه رمضان است که با محاسبه کالری مصرفی در آن می‌توانید از چاقی در پایان این ماه جلوگیری کرده و حتی با ترفندهایی لاغرتر نیز شوید.
 
سریعترین هواپیمای جهان در آستانه پرواز
اشتیاق به سفر با سرعت بالا، زمان کوتاه و اهمیت به ایمنی بالا درحین سفرهای هوایی باعث شده تا متفاوت‌ترین هواپیمای دنیا در آستانه ساخت قرار بگیرد.
 
این دمنوش‌های گیاهی را جایگزین نوشابه‌های انرژی‌زا کنید

کلینیک باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد هرروز به معرفی برخی دمنوش‌های مفید و موثر گیاهی بپردازد و شما را با خواص و فواید بی نظیر آن‌ها آشنا کند.
 
نکات اورژانسی روزه‌داری برای افرادی که کیسه صفرا ندارند
کیسه صفرا عضوی مفید برای ترشح صفرا و کمک به هضم غذا است، اما اگر مجبور به حذف کیسه صفرا شده اید برای گرفتن روزه درماه رمضان باید نکات زیررا رعایت کنید.

چگونه کودکانی باهوش داشته باشیم؟
برای آنکه فرزندانی باهوش داشته باشید باید با آموزش‌های لازم در دوران کودکی زمینه‌های تیزهوشی آنان را فراهم کنید.
 
 فرزندتان سرما خورده یا آلرژی دارد؟
بسیاری از مادران جوان نمی‌دانند که آبریزش بینی و عطسه‌های مداوم فرزندشان آلرژی است یا سرماخوردگی؛ این مادران با شناخت تفاوت‌های این دو بیماری می‌توانند به سادگی آنها را از هم تشخیص دهند.

 
 انتهای پیام/
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار