امام جمعه خرم آباد:

همه برای تحقق اهداف امام تلاش کنند

امام جمعه خرم آباد گفت: اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) نیاز امروز جامعه است و همه باید برای تحقق این اهداف تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در جمع نمازگران جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: از مهم‌ترین اهداف و آرمانهای امام تشکیل نظام اسلامی، پرده برداشتن از نظام شاهنشاهی، معرفی اسلام ناب، حمایت از محرومان و نیازمندان، مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و حفظ وحدت ویکپارچی میان امت اسلامی است. 

 نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: متاسفانه بعد از گذشت ۲۸ سال از رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی برخی از افراد در جامعه از اهداف وآرمان‌های این امام بزرگوار فاصله گرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی بااشاره به قیام ۱۵ خرداد ونهضت امام راحل برای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز امنیت، آرامش، اقتدار و عزت ملی کشورمان را مدیون اهداف و آرمان‌های امام راحل و حفاظت از آرمان‌های این امام بزرگوار را مدیون رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم.

خطیب جمعه خرم آباد همچنین به مراسم رحلت امام خمینی ره اشاره کرد و از مردم ولایتمدار استان خواست تا در این مراسم که پس فردا یکشنبه در مصلای الغدیربرگزار خواهد شد شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین به تلاش عربستان سعودی برای ایجاد ائتلاف غربی وعربی با حضور روسای ۵۰ کشور و رئیس جمهورآمریکا ضد جبهه مقاومت و ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: با مخالفت کشور قطر این ائتلاف شکست سنگینی خورد و دشمنان بار دیکر ناکام شدند.

امام جمعه خرم آباد گفت: آل سعود فکر می‌کرد با قرار داد تسلیحاتی درمنطقه می‌تواند در مقابل کشورمان بایستد، اما امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران باعث شده است که عربستان و سردمداران آن در حوزه خلیج فارس راه به جایی نبردند و نتوانند در مقابل ایران اسلامی مقاومت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی همچنین به صحت انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بار دیگر بعنوان رئیس جمهورمنتخب مردم انتخاب شده اند که همه باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند و دولت جدید هم باید به وعده‌های خود در حوزه ایجاد اشتغال، اقتصاد مقاومتی، تکیه بر توان داخلی و توجه به نیازمندان عمل کند.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.