مسئول روابط عمومی در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سالگرد رحلت جانگذار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرصتی دوباره برای ترویج و نشر افکار امام خمینی (ره) در جامعه مخصوصا در بین نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد دیبایی در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در جهاد کشاورزی استان اظهارکرد: با توجه به فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی و جانسوز رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بایستی تمامی مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و ادارات تابعه سازمان در هر چه شایسته و باشکوهتر برگزار نمودن این مراسمات همکاری و تعامل همه جانبه با یکدیگر داشته باشند تا مراسم آنچنان که در خور و شأن آن والا مقام می‌باشد، برگزار شود.
دیبایی افزود: برگزاری چنین مراسمی یکی از ضروریات نظام جمهوری اسلامی است و شخصیت امام راحل (ره) به عنوان نقطه عطفی در تاریخ تمامی جهان است و این فرصت یک فرصت مغتنم است که باید تمامی امکانات خود را برای بزرگداشت سالگرد امام راحل به کار بگیریم.
وی ادامه داد: امام راحل دین بزرگی برگردن ملت ایران دارند و باید تلاش نمائیم تا سیره و روش زندگی آن بزرگوار را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه برنامه‌های پیشنهادی خود را در این راستا ارائه کردند و ضمن بحث و تبادل نظر بر برگزاری مسابقه پیامکی و مقاله نویسی، درج سخنان امام راحل در سربرگ نامه‌های اداری، برگزاری نمایشگاه از خرداد تا خرداد در سازمان نیز تاکید کردند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.