اختلاف نظر مدیران ذوب آهن در انتخاب سرمربی جدید

مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان برای انتخاب سرمربی جدید دچار چند دستگی و اختلاف نظر شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که طبق اعلام سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن قرار بود سرمربی جدید این تیم روز چهارشنبه دهم خرداد معرفی شود این اتفاق رخ نداد و اعلام نام سرمربی به روزهای آینده موکول شد.

شواهد نشان می دهد دلیل تاخیر در انتخاب سرمربی جدید اختلاف نظر و چند دستگی میان اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن است، آنجا که سعید آذری مدیرعامل این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ما قویا از ادامه همکاری با مجتبی حسینی حمایت می کند و مذاکره با هر گزینه دیگر را منتفی می داند و در سوی دیگر احسان دشتیانه یکی از اعضای هیئت مدیره اعلام می کند که اگر چه از مجتبی حسینی برای فصل بعد برنامه خواسته ایم اما شانس وی برای هدایت ذوب آهن در لیگ هفدهم کم است.

در این میان سید محمد ناصر یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره ذوب آهن نیز اعلام کرده که چهار یا پنج گزینه برای سرمربیگری ذوب آهن مطرح است و هفته آینده نام سرمربی جدید اعلام می شود.

از سوی دیگر مطرح شدن نام امید نمازی دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی، حساسیت هواداران این تیم را برانگیخت و آنان با امضاء طوماری خواستار دقت بیشتر مدیران ذوب آهن در انتخاب سرمربی جدید شدند.

نام چهره هایی همچون مجید صالح و امیر قلعه نویی نیز هر از گاهی به عنوان گزینه های نیمکت ذوب آهن می شود و مسئولان این باشگاه حتی انتخاب انتخاب گزینه خارجی را نیز رد نمی کنند.

به نظر می رسد تاخیر در انتخاب سرمربی و اختلاف شدید میان مدیران باشگاه ذوب آهن در وهله اول به ضرر این تیم ریشه دار فوتبال کشورمان تمام شده و باعث از دست رفتن زمان نقل و انتقالات و آماده سازی سبزپوشان اصفهانی برای فصل آینده می شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار