محمد ذوالفقاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نمایشگاه قرآن امسال، مصنوعی شده است

نمایشگاه یک چیزی کم دارد و وضعیت آن نسبت به پارسال که یک فاجعه زیست محیطی بود بسیار بهتر شده است ولی حضور مردم انگار کم شده است.

محمد ذوالفقاری، مسئول غرفه سازمان فنی حرفه ای بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نظر ارزیابی نمایشگاه نسبت به سال گذشته گفت: من حس می کنم که نمایشگاه یک چیزی کم دارد و وضعیت آن نسبت به پارسال که یک فاجعه زیست محیطی بود بسیار بهتر شده است ولی حضور مردم انگار کم شده است و مردم نسبت به نمایشگاه قرآن بی مهر شده اند و همه چیز مصنوعی نمایان می کند و برای بهتر شدن این اوضاع، باید فعالیت های مردم محور بیشتر شود. 

وی پیرامون اهمیت مردم به نمایشگاه و حمایت از غرفه ها اظهار داشت: در ارتباط با غرفه ما، مخاطبان بسیار دیدن کرده اند و حتی سوالات هم پرسیده اند و ما تا حدالامکان راهنمایی های لازم را برای آن ها داشته ایم. 

ذوالفقاری در پایان پیرامون توصیه خود به مخاطبان نمایشگاه، تصریح کرد: من توصیه می کنم مردم بیایند و از نمایشگاه استفاده کنند، چراکه یک بودجه ای هزینه شده است و یک وقتی هم صرف شده است، مردم باید بیایند تا از بخش های مختلف بیشترین استفاده و فایده را کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار