تابش: حادثه کابل توطئه ای برای توجیه حضور آمریکا در منطقه است

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس، انفجار تروریستی کابل را محکوم کرد و آن را طرحی برای بر هم زدن قواعد بازی در منطقه شرق آسیا دانست.

تابش: حادثه کابل توطئه ای برای توجیه حضور آمریکا در منطقه است
با گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید مجلس، انفجار تروریستی کابل را محکوم کرد و آن را طرحی برای بر هم زدن قواعد بازی در منطقه شرق آسیا و توجیهی برای نظامی گری و مداخله آمریکا و هم پیمانانش در منطقه دانست.
 
در یادداشت محمدرضا تابش آمده است: انفجارهای کابل اقدامی ددمنشانه و تروریستی است. ملت ایران که خود قربانی تروریسم به اشکال مختلف بوده است، با خانواده قربانیان ابراز همدردی می کند و این واقعه جنایتکارانه را قویا محکوم می کند.
 
وی افزوده است: این گونه حوادث تصادفی نیست و می تواند حاکی از طراحی زیرکانه ای برای برهم زدن قواعد بازی در منطقه شرق آسیا و بسترساز حضور بیشتر نظامی و توجیهی بر مداخله آمریکا و کشورهای متفق با وی در این منطقه باشد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرده است: رئیس جمهوری آمریکا که در اقدامی تعجب برانگیز خروج این کشور را از معاهده پاریس امضا می کند و محیط زیست و حیات بشریت را به مخاطره اندازد؛ قطعا ابایی ندارد تا برای نجات اقتصاد ورشکسته کشورش، فروش تسلیحات بیشتر و حاکمیت بر منابع غنی کشورهای منطقه، دست به چنین اقداماتی بزند.

تابش در پایان این یادداشت تاکید کرده است: امید آنکه کشورهای مسلمان با اتحاد و برادری بیشتر و دولت های منطقه با آینده نگری و توجه به خواست های مردمانشان، از دام این توطئه ها رهایی یابند.
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار