کرمان؛

مبلغان مفاهیم دینی را به صورت مستمر و تدریجی تبلیغ کنند

مدیر کل اوقاف کرمان با اشاره به اعزام مبلغین اعزامی برای اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: مبلغان دینی باید بصیرت و دشمن شناسی را برای مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان تبیین کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به اعزام مبلغین اعزامی جهت اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در اماکن متبرکه این استان به تبیین نقش مبلغان در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه رمضان بهترین و خجسته ترین ماه ها در اسلام و پرفضیلت ترین ماه های سال است.
وی با بیان اینکه این ماه، ماه بندگی و عبادت است، افزود: افراد در این ماه مبارک برای اینکه در مسیر زندگی بهتر و مستحکم تر قدم بردارند نیاز به یک معلم و یا راهنما دارند که برخی از نکات را به آنان یادآوری کنند، از این رو مبلغان دینی همان نقش معلم و راهنما را دارند که با حضور خود در مساجد و تکایا به تبلیغ دین و ارشاد مردم می پردازند.
حجت الاسلام قاسمی زاده خاطر نشان کرد: طرح ضیافت الهی از جمله طرح هایی است که هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع و اماکن متبرکه به اجرا گذاشته می‌شود و در این راستا امسال نیز 80 نفر مبلغ برای مناطق محروم و نیازمند از سوی اداره اوقاف استان اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: مبلغان دینی باید مفاهیم دینی را به صورت مستمر و تدریجی به مردم تبلیغ کنند و روحانیان باید بصیرت و دشمن شناسی را به مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان تبلیغ کنند و نسبت به مسائل سیاسی، اخلاقی و آسیب های اجتماعی و فردی و اخلاقی تهدید کننده هشدار دهند و آنان را هدایت کنند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار