همدان؛

مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در حسینیه امام(ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فردا در حسینیه امام (ره) برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در حسینیه امام(ره)

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان گفت: بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 18 فردا در حسینیه امام (ره) با سخنرانی آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین قم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع اقلام فرهنگی از برنامه های جانبی این مراسم است اظهار داشت: این مراسم همراه با تلاوت آیات قرآن کریم برگزار می شود و تا اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء ادامه می یابد.

وی افزود: همچنین در روز دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه آخوند همدان با سخنرانی آیت‌الله موسوی اصفهانی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان یاد و خاطره شهدا گرامی داشته می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه پیشرفت های نظام به برکت امام خمینی (ره) و انقلاب است، ابراز کرد: مراسم بزرگداشت امام راحل در روز ۱۴ خرداد با شکوه و عظمت برگزار می شود.

حجت‌الاسلام فاضلیان در ادامه گفت: امام (ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است که یکی از اصیل‌ترین انقلاب‌های تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی‌بدیل را پایه‌ریزی و رهبری کرد.

وی افزود: امسال به علت همزمانی ماه مبارک رمضان با سالروز ارتحال امام راحل(ره) زائری از استان همدان به حرم ایشان اعزام نخواهد شد.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.