افشاگری طناز طباطبایی از پایان زودهنگام اکران یک فیلم

طناز طباطبایی در صفحه اینستاگرام خود از پشت برده پایان زودهنگام یک فیلم ارزشی برای مخاطبانش گفت.

افشاگری طناز طباطبایی از پایان زودهنگام اکران یک فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم ارزشمند ویلایی ها که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته بسیار خوش درخشید متاسفانه در زمان اکران با حواشی متعددی مواجه بود از زمان نامناسب برای اکران تا به اجرا درنیامدن آن در بسیاری از سینماهای کلیدی.

اهالی هنر، اعم از بازیگران، کارگردانان و تهیه کنندگان به حواشی به وجود آمده برای فیلم ویلایی ها واکنش های بسیاری در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی نشان دادند، البته این حواشی صدای بازیگران اصلی این فیلم را نیز درآورده است.

طناز طباطبایی از بازیگران اصلی این فیلم، قربانی شدن ویلایی ها و درگیری با حواشی را انتقاد به جشنواره دانست و در صفحه اینستاگرام خود واکنش های بسیاری را در این خصوص نشان داد، شش پست اخیر این بازیگر به ویلایی ها اختصاص دارد که در آنها علاوه بر افشاگری از پایان زودهنگام ویلایی ها، یادداشت اصغر نعیمی در خصوص حواشی به وجود آمده و تشکر و تشویق مردم برای استقبال از این فیلم به چشم می خورد.

وی در یکی از پست های خود در خصوص ویلایی ها نوشت: " فشار برای اتمام زودهنگام اکران فیلم دفاع مقدسی "ویلایی ها"/قربانی شدن، نتیجه انتقاد به جشنواره دولت ..

استقبال مردمی از فیلم سینمایی "ویلایی ها" در روزهای اخیر با افزایش حمایت چهره ها و رسانه ها روند صعودی گرفته است و افزایش شیب فروش نشان دهنده کشف این فیلم تحسین شده توسط مردم و افزایش استقبال مخاطبان است. .

با این حال شنیده ها حاکی است فشارها برای اتمام اکران این فیلم توسط شورای صنفی نمایش به واسطه ی اعضایی از آن که ارتباط فراوانی با دولت دارند افزایش پیدا کرده است.

عوامل این فیلم در اختتامیه جشنواره فجر سال گذشته در اعتراض به نا داوری ها از گرفتن جوایز خود انصراف داده بودند و به نظر می رسد فشارهای اخیر برای قربانی شدن این فیلم در اکران پاسخی به انتقادات عوامل فیلم در جشنواره سال گذشته دولت به حساب می آید".

افشاگری طناز طباطبایی از پایان زودهنگام اکران یک فیلم 

طباطبایی همچنین یادداشت اصغر نعیمی را نیز منتشر کرد که نوشته است: " جهت ثبت در تاریخ/ یادداشت اصغر نعیمی به دنبال حواشی روزهای اخیر اکران «ویلایی ها»

روز جمعه ١٢ خرداد ١٣٩٦ فيلم خوب و ارزشمند «ويلايي ها» ساخته منير قيدي و به تهيه كنندگي سعيد ملكان در ١٤ سالن سينما اكران است و تنها ٤٢ سانس نمايش دارد كه از اين ٤٢ سانس فقط و فقط ١٢ سانس آن در ساعت رونق سينما، يعني غروب و ساعات بعد از افطار است.

در مقايسه بكي از فيلم هايي كه اين روزها همزمان با ويلايي ها اكران است، در همين روز جمعه، در ٣٧ سالن و پرديس سينمايي اكران است و حدود ٢٨٠سانس نمايش دارد كه از اين تعداد بيش از ١٣٠ سانس آن غروب، بعد از ساعت افطار و در زمان رونق و سينما رفتن مردم است.

وقتي وضعيت اكران همين دو فيلم را در سالن هاي دولتي متعلق به شهرداري، حوزه هنري يا فارابي و وزارت ارشاد، كه وظيفه شان حمايت از آثاري نظير ويلايي هاست، بررسي مي كنيم به نتايج تلخ تري مي رسيم.

مثلا يكي از پرديس هاي متعلق به شهرداري ويلايي ها را ٣ سانس متروك و آن فيلم ديگر را در ٢٢ سانس نمايش مي دهد كه ١٥ سانس آن در ساعات خوب و عالي هستند، وضع در باقي سالن ها و پرديس هاي دولتي و خصوصي هم به همين منوال است.

با اين روال، همين قدري هم كه فيلم منير قيدي فروخته جاي تعحب دارد و البته همت مديراني كه شعار حمايت از سينماي ارزشي خوراك روز و شب شان است، در زمين زدن و سوزاندن اين فيلم ارزشمند سينماي دفاع مقدس، ستودني است".

افشاگری طناز طباطبایی از پایان زودهنگام اکران یک فیلم 
 
افشاگری طناز طباطبایی از پایان زودهنگام اکران یک فیلم 
 
 افشاگری طناز طباطبایی از پایان زودهنگام اکران یک فیلم
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار