ایتالیایی ها طرفدار رئال،اسپانیایی ها هوادار یووه

برای دیدار امشب فینال لیگ قهرمانان ، یک شهر از ایتالیا و یک شهر از اسپانیا طرفدار تیم کشورشان نیستند و آرزوی شکست هموطنانشان را دارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،یوونتوس و رئال مادرید امشب در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند. این در حالی است که در یک شهر از ایتالیا و یک شهر از اسپانیا طرفدار تیم کشورشان نیستند و آرزوی شکست هموطنانشان را دارند.
 
در شهر ناپل ایتالیا پرچم های مرگ بر یوونتوس و زنده باد رئال مادرید به اهتزاز درآمده است. هواداران ناپولی که پس از رفتن هیگواین به یووه نفرتشان از این تیم بیشتر شده است ، اصلا دوست ندارند تا یووه به همراه بازیکن سابقشان امشب جام بگیرد.
 
ایتالیایی ها طرفدار رئال،اسپانیایی ها هوادار یووه 
 
شرایط مشابهی نیز در شهر بارسلونا وجود دارد. طرفداران تیم بارسلونا که رقیب و دشمن همیشگی رئال مادرید هستند امشب دوست ندارند تا رئال برای دوازدهمین بار قهرمان اروپا شود.این موضوع  به خصوص در روزنامه هوادار بارسای کاتالان اسپورت که در تیتر امروزش زنده باد یوونتوس را روی صفحه کار کرده دیده می شود.
 
 ایتالیایی ها طرفدار رئال،اسپانیایی ها هوادار یووه
 
طرفداری از تیم رقیب در مسابقات خارجی فقط به ایران مربوط نمی شود و بین بیشتر تیم های رقیب در نقاط مختلف جهان هم دیده می شود.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار