دوچرخه سواری، محبوب‌ترین ورزش جهان

با حدود ۲ میلیارد رکابزن در سراسر جهان، دوچرخه سواری یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های فیزیکی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با حدود ۲ میلیارد رکابزن در سراسر جهان، دوچرخه سواری یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های فیزیکی است.
 
در سال ۲۰۱۷ "زلیکو" محقق ارشد دانشگاه ویکتوریا در کشور استرالیا به بررسی لوازم ورزشی پرداخت. مطالعه‌ای که نشان داد ۳۵ میلیون نفر در سن هفت سال و بالاتر دوچرخه سواری را بخشی از اوقات فراغت خود می داند.
 
در مطالعه سالانه شورای فعالیت فیزیکی - ردیابی ورزش، تناسب اندام، و مشارکت تفریحی در ایالات متحده، دوچرخه سواری در میان سه فعالیت بالا قرار گرفت، که کسانی که هرگز ورزش نکرده اند بیشتر به دوچرخه سواری پرداخته اند. این آمار و ارقام نشان می‌دهد که دوچرخه سواری چه پتانسیل بالایی در سلامت افراد جامعه دارد.
 
دوچرخه سواران مورد مطالعه 15 درصد کمتر به بیماری مبتلا شدند و جالب است که نتایج نشان می دهد که رکابزنان درک بالاتری نسبت به موضوعات مختلف دارند. این یافته های دلگرم کننده برای دوچرخه سواران لذت بخش تر از دوچرخه سواری است.
 
یافته‌های این مطالعه بزرگ نشان می‌دهد که دوچرخه سواری نه تنها یک فعالیت سرگرم کننده اوقات فراغت و حالت سریع، سرد، و سازگار با محیط زیست و حمل و نقل دارند، بلکه یک راه ساده برای یک سبک زندگی سالم و یک زندگی طولانی‌تر دارند. 
 
این تحقیق نشان از امکانات مفید دوچرخه سواری دارد و ما امیدواریم که کشورهای مختلف از طرح دوچرخه سواری همگانی حمایت کنند و به زندگی شاداب تر  و طولانی مردم اهمیت دهند.
 
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار