حسینیان گفت: امام راحل جان خویش را در معرفی اسلام ناب در مقابل اسلام داعشی و امریکایی به میدان آورد.

امام خمینی(ره) جان خویش را در معرفی اسلام ناب در مقابل اسلام داعشی و آمریکایی به میدان آورد
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) با سخنرانی سر کنسول جمهوری اسلامی ایران و سید هاشم حیدری از سخنرانان بزرگ عراق در بین الحرمین شهر کربلا برگزار شد.
 
در این مراسم آقای حسینیان سرکنسول ایران ابتدا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان وبا اشاره  به شروع خطبه پیامبر (ص) در مورد ماه رمضان با واژه "یا ایها الناس" این ماه را همچون ابری سخاوتمند توصیف نمود که لطف ورحمت و عنایات الهی را بیشمار بر سر تمام خلق فرومیریزد.

وی در ادامه با اشاره به تلاقی روز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان در امسال ایشان را شخصیتی عظیم در تاریخ توصیف نمود که جان خویش را در معرفی اسلام ناب محمدی اصیل میانه در مقابل اسلام داعشی و امریکایی به میدان آورد و انقلابی را هدایت کرد که آرزوی انبیای الهی بود.

سرکنسول کربلا گفت: امامی که مشکل اساسی جوامع اسلامی را در تفرقه داخلی وتوطئه خارجی میدانست ولذا وحدت جوامع اسلامی را واجب تلقی میکرد.

آقای حسینیان افزود حوادث چند ماهه اخیر در منطقه و جهان بیش از پیش موقعیت  وجایگاه حضرت امام و درستی مواضع ایشان را برای دنیا روشن ساخت.

وی خاطرنشان کرد: تلاش آمریکا و هم پیمانان منطقه ای آن در ایجاد و حمایت از گروههای تند رو در جهت تجزیه کشورهای اسلامی و ایجاد اختلاف در میان ملل مسلمان و بویژه اجلاس اخیر ریاض را شاهد بودیم اما تاریخ اثبات نموده است که حق پیروز نهایی است و پیروزیهای ملت عراق و سوریه در قبال تکفیری ها و مقاومت مردمی در بحرین ویمن علیه  متجاوزین دال بر این مدعاست.

سرکنسول ایران در کربلا تصریح کرد: امروز ملت و حکومت و رهبر معظم انقلاب اثبات نموده اند همان مسیر امام خمینی(ره) را در اجرای احکام الهی واثبات قدرت دین در اداره جامعه  می‌پیمایند و پیشرفتهای ایران در زمینه های مختلف علمی سیاسی اقتصادی نظامی و...این ادعا را اثبات میکند.

اضافه می‌شود که در این مراسم حجت الاسلام سید هاشم حیدری از خطبای بزرک عراق نیز به تفصیل پیرامون شخصیت ،اهداف، رهبری جهانی و جایگاه حضرت امام خمینی سخن گفت.
در ضمن در چند روز آتی مراسم متعددی از سوی گروهها و سازمانهای جهادی در کربلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار