در محور کهک - قم؛

برخورد شدید ۲ خودرو ۷ مجروح بر جای گذاشت

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از برخورد دو خودرو پراید در محور پردیسان- ورجان(کهک) خبر داد.

به گزارش ، مهدی فراهانی با اشاره به برخورد دو خودرو پراید در محور پردیسان - ورجان(کهک) اظهار داشت:ساعت حدود17:45 عصر امروز برخورد شدید بین دو خودروی سواری در محور پردیسان - ورجان(کهک) متأسفانه 7 مجروح با درجات مختلف آسیب بجای گذاشت.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: پس از گزارش مردمی این تصادف به اورژانس115 در ابتدا 2 آمبولانس زمینی اورژانس به محل اعزام و پس از ارزیابی اولیه و مشخص شدن وضعیت مجروحان درخواست بالگرد شد که اورژانس هوایی نیز در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شد.

وی درباره وضعیت مجروحان این حادثه گفت: 4 مجروح این تصادف که شرایط جسمی بدتری داشتند پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با بالگرد اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند.

فراهانی ابراز کرد: 2 مجروح دیگر این تصادف نیز توسط 2 آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل‌شده و یک مجروح نیز در محل به‌صورت سرپایی درمان شد.

وی بیان کرد: همچنین حوالی ظهر امروز نیز حادثه شغلی درروستای قاهان بخش دستجرد سبب سقوط 2 کارگر ساختمانی از ارتفاع شد که با توجه به‌شدت آسیب‌های وارده به یکی از مصدومان همزمان با اورژانس زمینی بالگرد اورژانس نیز به محل اعزام و هر2 مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل کرد.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.