رئال –منچستر یونایتد در سوپرجام اروپا/ رونالدو رو در روی تیم سابقش

با قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، دیدار سوپر جام اروپا بین این تیم و تیم منچستر یونایتد،قهرمان لیگ اروپا، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،با پیروزی 4-1 رئال مادرید مقابل یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا و کسب دوازدهمین جام قهرمانی این رقابت ها ، دیدار سوپر جام فصل 2016-2017 اروپا بین این تیم و منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا، برگزار خواهد شد.

منچستری ها موفق شدند در فینال لیگ اروپا با پیروزی دو برصفر برابر آژاکس ضمن فتح جام لیگ اروپا حضور خود در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را هم تضمین کنند.

دیدار سوپر جام اروپا روز 8 آگوست(17 مرداد) در ورزشگاه فیلیپ دوم اسکوپیه مقدونیه برگزار خواهد شد.این اولین دیدار رئال و منچستریونایتد پس از لیگ قهرمانان فصل 2013-2012 است که در آن کهکشانی ها شیاطین سرخ را حذف کردند.

 رئال در مجموع سه بار فاتح سوپر جام اروپا شده است.فصل گذشته این مسابقه بین رئال و سویا برگزار شد که کهکشانی ها با نتیجه 3-2  پیروز میدان شدند. این تیم سال 2014 با پیروزی برابر سویا و سال 2001 با شکست فاینورد سوپرجام اروپا را به دست آورد.

منچستریونایتد فقط یک بار فاتح سوپر جام شده اند.آنها سال 1991 با شکست ستاره سرخ بلگراد قهرمان شدند اما در سال 1999 مقابل لاتزیو وسال 2008 مقابل زنیت شکست خوردند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۲۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
منچستر۱۰
ریال۰
Iran (Islamic Republic of)
zamanamini
۱۲:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
ریال3 منچستر1
آخرین اخبار