کرمان؛

خانه خدا میزبان آزادی زندانیان درکرمان

در هشتمین شب از برنامه جشن گلریزان که با حضور کانون های مساجد استان و طلافروشان کرمان برگزار شد مقرر گردید هرمسجد درهرمحله شرایط آزادی یک زندانی را فراهم کند.

خانه خدا میزبان آزادی زندانیان درکرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ابتدای این مراسم رمضان امیری ، مدیر کل زندان های استان کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) جشن گلریزان را از ماندگارترین کارها دانست و گفت: در چند شب گذشته برنامه جشن گلریزان در ماه عاشقی اقدامات و کمک های بسیار شایسته و خوبی صورت گرفته است.
 
وی ابراز امیدواری کرد: تا عید سعید فطر ۲۶۱ زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به کانون گرم خانواده برگردند.


محمد ابدالی تکلو مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان نیز گفت: با بازدیدی که از زندان داشتیم مبا  انقعاد تفاهم نامه بین کانون مساجد و ستاد دیه مقرر شده کمک کنیم تا یک گرفتاری را از یک هم وطن در هر محله ای برطرف کنیم.
 
وی افزود: قرار شده هر کانون در هر محله با شاکیان پرونده مددجویان درارتباط باشند و بتوانند رضایت شاکیان را اخذ و زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کنند.

همچنین افضلی، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان کرمان دراین مراسم گفت: در واقع زندانی هیچ مشکلی درزندان ندارد بلکه خانواده های آنها هستند که باافتادن سرپرست خانواده دچار آسیب و مشکلاتی می شوند.
 
وی از خیرین خواست: تا جایی که درتوان دارند درزمینه های مختلف تحصیلی، ازدواج  به خانواده های آنها و همچنین برخی زندانیان کمک کنند.
 
 دراین مراسم همچنین طلافروشان مبلغ ۱۱میلیون و ۵۰۰هزارتومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند. 
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار