ساری؛

اجرای طرح سی شب سی مسجد در دانشگاه علوم پزشکی بابل

طرح سی شب سی مسجد در دانشگاه علوم پزشکی بابل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد هشتمین سال اجرای طرح سی شب سی مسجد اعزام گروه پزشکی تخصصی وعمومی(آموزشی ودرمانی) جهت ویزیت رایگان به مساجد شهرستان بابل در شبهای ماه مبارک رمضان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل وسازمان بسیج جامعه پزشکی وسلامت استان مازندران برگزار می شود.

طرح 30 شب 30 مسجد جهت دسترسی آسانتر بیماران به پزشک اجرا می شود.

در راستای این طرح امکانات رفاهی از جمله آمبولانس و خدمات آمبولانسی نیز ارائه می شود تا در صورت نیاز بیماران به مراکز درمانی انتقال داده شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: طرح معاینه رایگان بیماران به همت 32 پزشک متخصص، عمومی دندانپزشک، پرستار و ماما از شب اول ماه مبارک رمضان در 32 مسجد اجرایی می شود.

وی افزود: در این طرح متخصصان قلب و عروق، رماتولوژی، داخلی، ارتپدی، جراحی عمومی، جراحی کلیه و مجاری ادرار، کلیه داخلی و دو دندانپزشک عمومی در شهرستان بابل، بندپی شرقی و غربی و بابلسر با حضور در مساجد بیماران را معاینه می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه امسال هشتمین سال متوالی است که طرح سی شب سی مسجد در بابل اجرایی می شود گفت: این طرح 4 شب در بابلسر اجرا می شود.

براساس این گزارش پارسال نیز طرح سی شب، سی مسجد، از اول ماه رمضان در بخشها و روستاهای مختلف شهرستان بابل اجرا شد.

در این طرح پارسل 124پزشک در طرح سی شب، سی مسجد، در شب های ماه مبارک رمضان بيماران شهرستان بابل را رايگان ويزيت کردند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.