ایجاد اشتغال ایثارگران در اولویت قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: ایجاد اشتغال ایثارگران در الویت قرار گیرد، چون این افراد به دلیل داشتن روحیه ایثارگری با فراهم نمودن زمینه‌ها برای دیگران نیز فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نادر صفرزاده در اولین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان که امروز در استانداری برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جدید به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، به ایجاد زمینه‌های اشتغال برای ایثارگران تاکید نمود و گفت:: باید برای ایجاد اشتغال برای ایثارگران اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا روی پای خود بایستند چرا که این افراد به دلیل داشتن روحیه ایثارگری و رشادت با فراهم بودن زمینه‌ها می‌توانند برای دیگران نیز فرصت‌های شغلی ایجاد کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: در سایه ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های ایثارگران امروز این چنین قدرتمندانه با نظام سلطه مقابله می‌کنیم.

وی به بیداری و هوشیاری ملت ایران در مقابل توطئه‌های دیرین استکبار جهانی اشاره نمود و گفت:: امروز نیز جمهوری اسلامی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در منطقه و در سطح جهانی شناخته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه و خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ملت ایران در این انتخابات، گفت:: این انتخابات در شرایطی برگزار شد که در کشور همسایه ما از بیت المال مردم سوغات میلیارد دلاری به ترامپ رهبر استکبار جهانی داده شد تا بتواند تاج و تخت خود را حفظ نماید.

وی ادامه داد: ۱ + ۵ که به عنوان ابرقدرتهای جهان به شمار می‌روند با کشورمان دور میز مذاکره نشستند و مذاکرات ثمر داد و قطعا دولت دوازدهم بهتر از قبل مذاکرات و مسائل مربوط به برجام را تعقیب خواهد کرد تا نسبت به تعالی بخش رفاه در سطح جامعه موفق‌تر باشیم و همه این‌ها با راهنمایی مقام معظم رهبری حادث می‌شود.

صفرزاده همچنین به توفیقات دولت در عرصه بین المللی و سلامت اشاره نمود و خاطر نشان کرد با استمرار دولت تدبیر و امید امیدواریم توفیقاتی در خصوص سلامت و مسائل مربوط به ایثارگران بیش از پیش بدست آید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع در ادامه از رسانه‌ها که پیشگام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند تقدیر نمود.

صفرزاده همچنین از مشاورین و مسئولین امور ایثارگران دستگاههای اجرایی خواست تا خدماتی که به ایثارگران ارائه می‌شود را برجسته نکرده و با خلوص نیت به وظیفه خود عمل نمایند و به کسانی که اسلام وائمه سفارش نموده خدمات ارائه نمود.

مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه آذربایجان غربی در سه سال اخیر یکی از استانهای برتر در خصوص ارائه خدمات به ایثارگران است، گفت:: عملکرد همه دستگاههای اجرایی در سال گذشته احصا شده و همه دستگاه‌ها در خصوص ایثارگران و ارائه خدمات به آنان عملکرد خوبی داشتند.
علی پیام همچنین به اضافه شدن قوانینی در خصوص رزمندگان به برنامه ششم توسعه کشور خبر داد و گفت:: تفاوت برنامه ششم توسعه نسبت به برنامه پنجم در خصوص خدمات رساندن به رزمندگان است و به موجب آن رزمندگان همانند جانبازان از پست‌های هم ترازی برخوردار خواهند شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.