تیم"کیا اسپورت"به دور دوم مسابقات والیبال جام رمضان ارومیه صعود کرد

تیم"کیا اسپورت" با دو پیروزی توانست به دور دوم مسابقات والیبال جام رمضان ارومیه صعود کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شامگاه شنبه مسابقات والیبال جام رمضان ارومیه با انجام دو دیدار به کار خود پایان داد.

در نخستین دیدار امشب تیم والیبال کیا اسپورت به مصاف تیم والیبال جوانان بالو رفت.

در ست اول این دیدار دو تیم تا امتیاز ۱۶ پا به پای هم پیش می رفتند اما در امتیازات پایانی این تیم کیا اسپورت بود که توانست ۲۵ بر ۲۰ پیروز این ست شود.

تیم والیبال کیا اسپورت که برای صعود به دور دوم نیاز به پیروزی در این دیدار داشت با ترکیب بازیکنان با تجربه وارد میدان شد و با برتری ۲۵ بر ۱۹ در این ست توانست در مجموع دو بر صفر تیم جوانان بالو را شکست داد و با دو پیروزی از دو دیدار صعود خود را به دور دوم مسابقات والیبال جام رمضان ارومیه قطعی کرد.

تیم والیبال شهید باکری در دومین دیدار امشب مقابل تیم آکادمی علیزاده یک رفت.

در ست اول این دیدار هر دو تیم شانس پیروزی داشته و در یک رالی حساس تا امتیازات پایانی با هم برابر پیش رفتند اما در نهایت تیم والیبال شهید باکری با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ پیروز شد.

تیم والیبال آکادمی علیزاده یک در ست دوم توانست با پیروزی ۲۵ بر ۲۳ بازی را به تساوی بکشاند و کار به ست سوم کشیده شود.

در ست سوم تیم والیبال شهید باکری با تغییر تاکتیک و تعویض دو بازیکن خود سرعت را به حملات خود افزود و توانست ۱۵ بر ۷ به برتری برسد و در مجموع دو بر یک پیروز این دیدار شود.

تیم والیبال شهید باکری با پیروزی در این دیدار دو امتیاز به دست آورده و با پنج امتیاز شانس صعود خود را برای دور دوم افزایش داد.

این مسابقات تا روز سه شنبه به دلیل وفات امام راحل و قیام ۱۵ خرداد تعطیل است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.