ماجرای جالب شیعه شدن یک استاد آمریکایی به وسیله امام خمینی +فیلم

یک استاد دانشگاه در آمریکا که مطالعات زیادی از ایران و انقلاب دارد پس از اینکه امام خمینی را در خواب می‌بیند به اسلام و مذهب تشیع روی می‌آورد.

استاد دانشگاه آمریکایی که امام را در خواب دید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک استاد دانشگاه کالیفرنیای آمریکا چند سال پیش امام خمینی (ره) را در خواب می‌بیند و پس از آن به دین مبین اسلام روی می‌آورد. آنگونه که فؤاد ایزدی، استاد دانشگاه تعریف می‌کند وی چند سال پیش یا این استاد آمریکایی مصاحبه کوتاهی داشته و تعریف می‌کند که:

آقای اَلگر حدود پنجاه سال پیش به ایران می‌آید و به اصفهان سفر می‌کند. هنگام قدم زدن بند کفشش پاره می‌شود. برای خرید بند کفش به بازار می‌رود و از یک کفاش بندی می‌خرد و برمی‌گردد. فردای آن روز باز هم به آن منطقه می‌رود و می‌بیند یک نفر دنبال او می‌دود و او را صدا می‌زند. برمی‌گردد و می‌بیند همان کفاشی است که دیروز بند کفشش را از او خریده بود و چون مابقی پول دیروز نزدش باقی مانده دنبال او می‌گشته تا پول را به او بدهد. 

این خاطره خوب از ایران در ذهن این فرد می‌ماند و در این مدت مطالعات و پژوهش‌های زیادی درباره ایران انجام می‌دهد. تا اینکه سال‌ها می‌گذرد و این استاد دانشگاه امام خمینی را در خواب می‌بیند. امام در خواب به او می‌گوید که شما شیعه هستید و او می‌گوید نه. امام دوباره با لبخند می‌گوید شما شیعه هستید. و وقتی از خواب بیدار می‌شود  متوجه می‌شود که حتما حرف امام درست است و تصمیم می‌گیرد به مکتب اهل بیت علیهم السلام رجوع کند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.