اهواز؛

نمایشگاه‌های قرآن برنامه دفاعی در مقابل تهاجمات دشمن

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برگزاری برنامه های دینی و نمایشگاه‌های قرآنی امری ضروری است که با چنین برنامه‌هایی باید از خود در برابر تهاجم دشمن دفاع کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهوازبیان داشت: در شرایطی که ما از جهات مختلف که یکی از آنها متاسفانه اینترنت و سایت‌های اینترنتی است، هدف تهاجمات دشمن هستیم، به برگزاری چنین برنامه‌هایی نیاز داریم.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین برنامه ها و نمایشگاه‌های قرآنی در حقیقت یک برنامه دفاعی در مقابل تهاجمات دشمن است و ما با این اقدامات برای خود سنگر تهیه می‌کنیم و می‌توانیم جوانان را از تهاجمات دشمن حفظ کنیم.

آیت الله موسوی جزایری، افزود: در این نمایشگاه کتاب‌های مختلفی را چه در رابطه با تفسیر، تاریخ، علوم قرآنی و چه در زمینه مسائل مختلف داستانی برای جوانان، نوجوانان و کودکان و همچنین تاریخ دفاع مقدس مشاهده کردم که بسیار خوشم آمد و جالب بود و تحت تاثیر قرار گرفتم.

وی تصریح کرد: به طور یقین این نوع برنامه‌ها و کارها نه تنها مفید بوده بلکه بسیار ضروری است؛ اگر ما این کارها و فعالیت‌ها را انجام ندهیم، باخته ایم و خدای نکرده نسل جدید و جوانان عزیز و فرزندان ما از دستمان می‌روند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: ما به وسیله این نوع برنامه‌ها و امثال این ها باید در برابر تهاجم دشمن از خود دفاع کنیم.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.