کلاه 250 میلیونی بر سر یک ملی‌پوش؟!

شنیده می‌شود علی‌رضا بیرانوند با کسر مبلغ 250 میلیون تومانی و البته غیرمنتظره از قراردادش در فصل جدید روبرو شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ داستان از این‌ قرار است که علی‌رضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس قرارداد سفید امضا با پرسپولیس داشت و به‌صورت توافقی مقررشده بود مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان برای فصل آتی در آن درج شود.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس پس از اینکه بیرانوند قرارداد را سفید امضا کرده است حدود 250 میلیون تومان از مبلغ آن کسر کرده است و بیرانوند نیز پس از اطلاع از این موضوع حسابی عصبانی است و این در حالی است که وی در اردوی تیم ملی فوتبال حضور دارد.

البته این موضوع کمی بعید به نظر می‌رسد و شاید این داستان فقط برای دور زدن مالیات باشد.
 
در چند سال اخیر روال این بوده است که مبلغ قابل‌توجهی از قرارداد بازیکنان به صورت رسمی ثبت نمی شود به‌ویژه این روزها که اداره مالیات حسابی روی پول‌های فوتبال حساب بازکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
بیرانوند دروازه بان خوبیه ولی این قضیه داغ کردن نداره باید یاد اون روزهایی بیوفته که به قول خودش کارگری میکرد یا توکارواش ماشین شاسی بلند میشست به امید انعام بیشترمگه ماهی چقدر میتونست دربیاره؟حالا خدا بهش لطف کرده ونسبت به اون روزها کمتر زحمت میکشه وخیلی بیشتر گیرش میاد.مسافرتهای خارجی هم که روشاخشه. دیگه نباید داغ کنه.این ناشکری به درگاه خداوند متعاله.
-
farid
۱۲:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
ولا آدم چی بگه..............آخه یکی نیست مگه چیکار میکنین اینهمه بول میخواین
آخرین اخبار