حکیمی پور در صحن علنی شورای شهر تهران؛

نمایندگان ناظر بر اقدامات شهرداری گزارش مسئولیت‌های خود را ارایه دهند

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تقاضا دارم در نقاط مختلف شهر که مجموعه‌های فرهنگی وجود دارد برای زنده بودن شهر در شب برنامه‌هایی اجرا شود.

نمایندگان ناظر بر اقدامات شهرداری گزارش مسئولیت‌های خود را ارایه دهند/ برای زنده بودن شهر در شب اقدامات فرهنگی باید تداوم داشته باشدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی‌پور رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به مصوباتی که در شورای شهر تهران به تصویب رسیده است، اظهار داشت: درخواست دارم که به این مصوبات پایبند باشیم و همچنین در راستای رعایت قانون آنها را اجرایی کنیم.

وی افزود: حکومت اسلامی یعنی قانونی که در جامعه اسلامی تصویب شده و همه به آن پایبند هستیم.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به اقدامات مجموعه برج میلاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با اقدامات مجموعه برج میلاد شاهد زنده بودن شهر در شب هستیم، به همین دلیل از این مجموعه به خاطر اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم.

حکیمی پور ادامه داد: امیدوارم در نقاط مختلف شهر که مجموعه‌های فرهنگی وجود دارد برنامه‌هایی از این دست تداوم داشته باشد، چرا که برای بهتر شدن زندگی شهر در شب به لحاظ هندسی به اجرای این برنامه‌ها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران در 38 عنوان نمایندگانی ناظر بر برخی اقدامات تعیین کرده است، گفت: به دلیل اتمام دوره چهارم شورای شهر درخواست دارم کسانی که در این عنوان‌ها مسئولیت داشتند گزارشی مکتوب از اقدامات خود ارایه دهند تا برای شورای چهارم باقی بماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار