کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عربستان از همراهی آمریکا و رژیم صهیونیستی دست بردارد/آنچه قطری‌ها گفتند واقعیت بود

نماینده سابق مجلس شواری اسلامی گفت: عربستان قصد دارد خود را به عنوان محور کشورهای عربی به حساب بیاورد و واقعیاتی که از طرف دیگر کشورها مطرح می‌شود را نمی‌پذیرد و عکس‌العمل‌های غیر عقلانی نشان می‌دهد.

"اسماعیل کوثری" نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون قطع روابط دیپلماتیک چند کشور عربی با قطر، اظهار داشت: عربستان قصد دارد خود را به عنوان محور کشورهای عربی به حساب بیاورد و واقعیاتی که از طرف دیگر کشورها مطرح می‌شود را نمی‌پذیرد و عکس‌العمل‌های غیر عقلانی نشان می‌دهد.
 
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: آنچه مسئولین قطری نسبت به  ایران بیان کرده‌اند واقعیت است و قطعا عربستان کاری از پیش نمی‌برد بلکه به مرور زمان مشخص می‌شود که هیچ کشوری، همراه سیاست‌های خصمانه عربستان نخواهد شد.
 
عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عربستان باید این مساله را برای خود جا بیندازد که ایران قدرت اول منطقه است و جمهوری اسلامی روابط حسنه‌ای با همسایگان خود دارد و حاضر به بی احترامی به همسایگان خود نخواهد شد.
 
کوثری خاطر نشان کرد: لازم است تا عربستان سیاست مستقلی در پیش گیرد و دست از همراهی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بر دارد و با ایران همراه باشد چنانچه همراهی عربستان با مستکبرین ادامه یابد راه به جایی نمی‌برد و مسیر سقوطش  مستمر خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
عربستان حالا که داره نابود میشه میگه همه ام باس با من نابود بشن
آخرین اخبار