کرمانشاه؛

استانداری کرمانشاه میزبان ضیافت افطار یک هزار و 500 مددجو

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح خداپسندانه "هر سازمان میزبان یک سفره مهربانی" راستان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح خداپسندانه "هر سازمان میزبان یک سفره مهربانی" راستان کرمانشاه برگزار شد.

حسین خدرویسی گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان کمیته امداد ضمن همکاری با خیران نیک اندیش، ادارات و ارگانها از ظرفیتهای این نیکوکاران جهت اطعام، حمایت و دستگیری از نیازمندان واقعی تحت حمایت این نهاد بهره می‌گیرد و طرح «هر سازمان میزبان یک سفره مهربانی» نیز از این طرحها در استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی از اجرای این طرح در استانداری کرمانشاه خبر داد و گفت: استانداری کرمانشاه با برگزاری ضیافت افطار میزبان یک هزار و 500 مددجو و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد بود.

خدرویسی افزود: در این طرح خداپسندانه مساعدتهای نقدی مدیر و مجموعه همکاران سازمان و ادارات سطح شهرستان و شهرهای استان با محوریت روابط عمومی آن سازمان جذب و جهت برپایی سفره افطاری برای نیازمندان و ایتام هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برپایی سفره‌های افطار برای نیازمندان تنها یکی از مصادیق اطعام به شمار می‌رود، عنوان کرد: توزیع غذای گرم، کیسه و سبدهای حاوی جیره خشک از دیگر مصادیق اطعام نیازمندان در ماه رمضان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه در رمضان سال گذشته بیش از 26 میلیارد و 276 میلیون ریال کمک مردمی در قالب اطعام و افطار، مفتاح الجنه، همیان مولا و زکات فطره به نیازمندان اهدا شد، بیان کرد: از این میزان کمک مردمی حدود 14 میلیارد ریال کمک مردمی برای اطعام نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هزینه شده است.

خدرویسی طرحهای اکرام ایتام، محسنین و آزادسازی زندانیان را از طرحهای مشارکتی کمیته امداد دانست و افزود: در ماه مبارک رمضان امسال طرح «هر شب یک مسجد» جهت تعامل با هیئت امنای مساجد و بهره‌گیری از ظرفیت این مساجد جهت اطعام، افطار و حامی‌یابی اجرا خواهد شد.

وی مشارکت خیران را برای افزایش اطعام دهی به نیازمندان استان کرمانشاه ضروری خواند و از خیران جهت سرمایه‌گذاری در این امر دعوت و اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد زیادی مددجوی کرمانشاهی اطعام می‌شوند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار