کرمان؛

تعامل پلیس با شهرداری کرمان درخدمت رسانی موثر است

فرمانده انتظامی استان با اعلام اين كه بايد با خردورزی ،حفظ كرامت مردم را مد نظر قرار دهيم ،گفت: تعامل و همكاری های بين بخشی زمينه خدمت رسانی به مردم را فراهم می كند.

تعامل پلیس با شهرداری کرمان درخدمت رسانی موثر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار رضا بنی اسدی فر صبح امروز در حاشيه بازديد از كلانتری 11 شهر كرمان در نشست تعاملی با شهردار کرمان به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل شهری و تعامل و همكاری بيشتر در ساخت پروژه های در حال ساخت ناجا در شهر کرمان پرداخت.
 
وی در اين نشست با بيان اينكه پليس و شهرداری دو دستگاه مرتبط با مردم هستند و رويكرد نيروی انتظامی با نهاد ها و ارگان ها به خصوص شهرداری تعاملی است،گفت: با توجه به اينكه ما دارای اهداف مشتركی هستيم و آن ارائه خدمات بهتر به شهروندان است تاكنون نتايج خوبی حاصل شده و اميدواريم اين تعامل،همياری و همكاری همچون گذشته ادامه داشته باشد.
 
وی با تاكيد بر اينكه در مسير خدمت بايد شهرداری و نيروی انتظامی كمك حال همديگر باشند تا مردم كمترين آسيب را متحمل شوند افزود: اصلاح طرح های محيطی در اكثر نقاط جرم خيز در پيشگيری از جرم و حل معضل ترافيك در سطح شهر موثر است.
 
اين مقام انتظامی با تاكيد بر اينكه بايد در اجرای هر پروژه بستر های امنيتی،انتظامی و ترافيكی توسط شهرداری فراهم شود،گفت: پليس و شهرداری هر دو بايد پاسخگوی حل معضلات ترافيكی و انتظامی مردم باشند.
 
علی بابايی شهردار كرمان نيز در ادامه ضمن تقدير و تشكر از زحمات و عملكرد نيروي انتظامی در برقراری امنيت و آرامش مردم و همكاری صميمانه با مجموعه شهرداری گفت : نيروی انتظامی بازوی توانمند حاكميت در اجرا و نظارت بر حسن انجام آن در جامعه است و
شهرداري كرمان در حد توان آمادگي دارد در جهت افزايش امنيت و رفاه حال شهروندان در تمامي زمينه ها با اين نيرو همكاری و تعامل نمايد.
 
وی افزود :تلاش نيروی مقتدر و غيور انتظامی در امنيت،فرهنگ سازی و آگاهی بخشيدن جامعه در قبال حاكميت قانون و صيانت از ارزش های اخلاقی و هنجار های اجتماعی و به ويژه جلب مشاركت مردمی در اين راستا بيانگر موفقيت اين نيرو در بكار گيری هوشمندانه منابع فكری و ساختاری خود در اجرای ماموريت های محوله بوده است.
 
شهردار كرمان با اشاره به اينكه اجرای بسياری از پروژه های عمرانی در سطح شهر بدون حمايت نيروی انتظامی امكان پذير نيست،خاطرنشان کرد: پليس از لازمه های زندگی مدرن شهری بوده و با همكاری و تعامل است كه ميتوانيم شرايط يك زندگی مدرن را برای مردم فراهم كنيم.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار