مهمترین اخبار گروه اجتماعی امروز 16خرداد ماه؛

جریمه تأخیر در تمدید گواهینامه رانندگی چقدر است؟/ آرمان گرایی در انتخاب همسر آینده ممنوع!/تمدید طرح جریمه مشمولان غایب تا اوایل شهریورماه 96

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

جریمه تأخیر در تمدید گواهینامه رانندگی چقدر است؟/ آرمان گرایی در انتخاب همسر آینده ممنوع!/تمدید طرح جریمه مشمولان غایب تا اوایل شهریورماه 96
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از بازگشت طرح صیانت از باغات به کمیسیون های شورا تا جریمه تأخیر در تمدید گواهینامه رانندگی چقدر است؟، از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز دوشنبه (شانزدهم خردادماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار شانزدهم خردادماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت نیم‌ضریح سرداب مقدس حرم امامین عسکریین(ع) به بیش از 80 درصد رسیده است، گفت: این نیم‌ضریح پیش از ماه محرم به سامرا منتقل و نصب خواهد شد.




رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون تردید باید به داد باغ‌های مسکونی شهر تهران برسیم، چرا که تا مالک نخواهد درختی در باغ حفظ نمی‌شود.




رئيس مركز صدور گواهينامه راهور ناجا به تشريح روند تمديد گواهينامه پرداخت.




معاون توسعه و مدیریت حقوقی سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در حال حاضر ترکیه به دنبال افزایش سدسازی روی دجله و فرات است. در این شرایط لازم است که دیپلماسی کشور ما به این موضوع ورود جدی پیدا کند و وزارت خارجه کشور ما روی این مسئله حساس باشد.




جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مرحله دوم طرح جریمه مشمولان غایب از 16 خرداد امسال تا اوایل شهریور ماه خبر داد.




نحوه انتخاب معیار برخی خانم ها برای ازدواج نه تنها موجب خوشبختی نمی شود بلکه ممکن است آسیب هایی را برای فرد به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار