رئیس هیات دوچرخه‌سواری لرستان؛

۷ دوچرخه‌سوار ملی‌پوش در لرستان

رئیس هیات دوچرخه‌سواری لرستان گفت: اکنون استان لرستان دارای هفت نفر دوچر‌خه‌سوار ملی‌پوش است و سه نفر از آن‌ها در اردوهای تیم‌ملی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ 

بابک فرزاد، رئیس هیات دوچرخه‌سواری لرستان، گفت: از این هفت نفر ملی‌پوش لرستانی، چهار نفر در بروجرد و سه نفر در ازنا هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های بروجرد و ازنا از شهرستان‌های فعال استان در این ورزش هستند، گفت: شهرستان درود نیز امروز نسبت به گذشته در این ورزش فعالیت خود را بیشتر کرده و شهرستان‌های دیگر، استان، مخصوصا خرم‌آباد که مرکز استان است، باید فعالیت خود را در این زمینه بیشتر کند.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری لرستان با اشاره به فرهنگ‌سازی برای استفاده از این رشته ورزشی، گفت: اهمیت دادن به این ورزش متاسفانه در استان ما کم است و برای اینکه این ورزش را در استان باب کنیم و زمینه را برای استفاده بیشتر مردم از دوچرخه ایجاد کنیم، نیازمند ایجاد فرهنگ‌سازی و حمایت هستیم.

فرزاد افزود: برای توسعه و ایجاد فرهنگ دوچرخه‌سواری در مناطق مختلف استان لازم است تا راهکارهای مختلف ارائه و اجرا شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته یک کلاس مربیگری برگزار کردیم، گفت: به دنبال آن توانستیم، افراد علاقه‌مند و مستعد را شناسایی کرده و به استان‌های دیگر بفرستیم.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری لرستان گفت: در حال حاضر، در بخش بانوان و آقایان، تعداد ۱۶ مربی داریم که درجه سه هستند و در خرم‌آباد نیز دو مربی درجه دو وجود دارد.

فرزاد در ادامه افزود: دو تیم دوچرخه‌سواری با عنوان آینده‌سازان لرستان در لیگ برتر شرکت می‌کنند که اگر بتوانند، مقام‌کسب کنند، بر رشد این ورزش در لرستان تاثیر مثبتی خواهد داشت.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.