بندرعباس؛

فردا، آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی

ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ که از ۷ خرداد ماه آغاز شده ساعت ۲۴ فردا پنج‎شنبه ۱۸ خرداد به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،از تعداد ۶۷ رشته امتحانی دوره‌های کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۶، پذیرش در ۲۰ رشته با آزمون و ۴۷ رشته بدون آزمون (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) صورت می‌گیرد.
 
داوطلبانی که علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی هستند ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع آنها خواهد رسید در مهلت مقتضی به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند و نسبت به انتخاب رشته محل امتحانی خود اقدام و آن را ثبت کنند.
 
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵ هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
 
آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ (برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آن‌ها با آزمون است) در روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ برگزار خواهد شد.
 
داوطلبان از سه‌شنبه ۱۰ مرداد تا پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ف

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.