پایان عملیات‌های تروریستی در تهران/ هلاکت افراد مهاجم به مجلس/ شهادت 17 نفر در حوادث تروریستی حرم مطهر و مجلس

افرادی ناشناس با تیراندازی روز گذشته در اقدامی تروریستی وارد مجلس شدند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه جلسه علنی روز (چهارشنبه، 17 خرداد) خانه ملت، افرادی ناشناس با تیراندازی وارد مجلس شدند.
 
در پی این درگیری، درب‌های ورود و خروج خبرنگاران به مجلس بسته شد و تعدادی از نمایندگان نیز برای بررسی موضوع از صحن علنی مجلس خارج شده‌اند.
 
همچنین صبح روز چهارشنبه فردی مسلح در حرم امام خمینی(ره) با تیراندازی چند تن را مجروح کرد.
 
در ذیل مشروح اتفاقات امروز را می خوانید:

 
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور عصر امروز گفت: ما امروز شاهد 2 واقعه تروریستی در تهران بودیم. آنچه که پس از بررسی ها مشخص شده این است که هدف تیم اول ورود به داخل حرم امام بود. که در داخل محوطه مرقد، عوامل نیروی انتظامی مشکوک می شوند و پس از اولین واکنش، نفر اول خود را منفجر می کند و نفر دوم توسط نیروی انتظامی مورد هدف قرار می گیرد. که می توانیم اعلام کنیم این عملیات تروریست ها کاملاً ناکام ماند و تیم نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت امام (ره) کاملاً موفق عمل کرد.
 
ذوالفقاری افزود: گروه دوم که تا این لحظه می توانیم بگوئیم سه نفر بودند و هر سه نفر هم به هلاکت رسیدند از درب ورودی ارباب رجوع مجلس با پوشش وارد می شوند و بلافاصله مامور مستقر در قسمت ورودی را مورد هدف قرار می دهند و از همان جا که حرکت می کنند؛ هر کس را در مسیرشان قرار داشته مورد هدف قرار می دهند که تعدادی شهید و تعدادی مجروح می شوند.

پایان عملیات‌های تروریستی در تهران/ هلاکت افراد مهاجم به مجلس/ شهادت 12 نفر در حوادث تروریستی حرم مطهر و مجلس/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم
 
معاون وزیر کشور گفت: در این عملیات، هدف گروهک ها این بوده که وارد صحن مجلس بشوند یعنی هدف اصلی مجلس بوده است که بلافاصله نیروهای امنیتی وارد عمل می شوند و مسیر به سمت مجلس بسته می شود و نهایتاً این افراد وارد طبقه چهارم ساختمان دفتر نمایندگان مجلس می شوند. خوب نیروهای ویژه وارد عمل شدند و در نتیجه هر سه نفر به هلاکت رسیدند.
 
ذوالفقاری خاطرنشان کرد: این عملیات قدری طولانی شد؛ علت این بود که افرادی از ارباب رجوع و کارمندها در طبقات حضور داشتند و نیروهای عمل کننده باید دقت کافی را به خرج می دادند که حادثه ای برای مردم و حاضرین ایجاد نشود. لذا با دقت بالا این کار صورت گرفت.
 
ذوالفقاری در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا کسی دستگیر شده است؟ گفت: در یکی دونقطه که بعداً اعلام خواهیم کرد، افراد مشکوکی دستگیر شدند و موضوع در حال بررسی است.
۶ سال پیش
پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد آخرین وضعیت مصدومان حادثه تهران عنوان کرد: تعداد مجروحین حادثه تروریستی امروز تهران ۴۶ نفر بوده است و ۴۰ نفر از مجروحین مرد هستند  
 
وی ادامه داد :۳۶ نفر در  بخش اورژانس و سه نفر در ICU بستری هستند  و پنج نفر از مجروحین در بخش های تخصصی بستری هستند و ۱۳ عمل جراحی نیز انجام شده است 
 
کولیوند تصریح کرد: 2 نفر از مجروحین این حادثه از بیمارستان ترخیص شده اند.
۶ سال پیش
در پی اقدام تروریستی که صبح امروز (چهارشنبه هفدهم خرداد) در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام‌خمینی(ره) به وقوع پیوست، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای به تشریح این اقدام ددمنشانه پرداخت.

پایان عملیات‌های تروریستی در تهران/ هلاکت افراد مهاجم به مجلس/ شهادت 12 نفر در حوادث تروریستی حرم مطهر و مجلس/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم

متن کامل اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف وقهرمان ایران

همانگونه که اطلاع‌رسانی شده است در ساعت 10:15 صبح امروز سه نفر تروریست در پوشش مراجعه به نمایندگان با ورود به درب مراجعات مردمی مجلس شورای اسلامی و درگیری با پاسدار محافظ درب، وی را به شهادت رسانده و با ورود به سالن مراجعات، مردم در انتظار ملاقات با نمایندگان خود را به رگبار بستند که متاسفانه در این حمله وحشیانه تعدادی از هموطنان بی‌گناه ما به شهادت رسیدند.

 در ادامه تروریست‌ها تلاش داشتند وارد ساختمان مجلس شورای اسلامی شوند که با عکس‌العمل به موقع یگان حفاظت مجلس مجبور به پناه بردن به یکی از طبقات ساختمان مراجعات مردمی شدند  که در مواجهه با کارمندان این ساختمان نیز تعدادی دیگررا به شهادت رساندند.

با ورود قاطعانه یگان ویژه حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمک و پشتیبانی نیروی مقتدر انتظامی درمدت یک ساعت تروریست‌ها در محل اختفای خود به محاصره درآمده و سرانجام همه آنها  به هلاکت رسیدند.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که در طول این درگیری‌ها مجلس شورای اسلامی جلسه علنی خود را در نهایت امنیت و آرامش ادامه داده و اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها هیچ اختلالی در کار مجلس ایجاد نکرد.

همزمان با این اقدام تروریستی دو نفر دیگر از تروریست‌ها با ورود به صحن  حرم مطهر امام‌خمینی(ره) و به شهادت رساندن یک کفشدار مردمی، با اقدام به موقع نیروی انتظامی مواجه و هر دو به هلاکت رسیدند.

افکارعمومی مردم جهان به ویژه ملت ایران این اقدام تروریستی را که یک هفته پس از جلسه مشترک رئیس‌جمهور آمریکا با سران یکی از دول مرتجع منطقه که پیوسته حامی تروریست‌های تکفیری است را بسیار معنادار و بر عهده گرفتن مسئولیت آن توسط داعش را بیانگر دست داشتن آنها در این اقدام سبوعانه می‌داند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده است ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی‌گذارد و همان‌طور که امروز نیز با کمک نیروی انتظامی تمامی این تروریست‌ها را به هلاکت رساند، به ملت ایران اطمینان می‌دهد برای صیانت از امنیت ملی کشور و حفاظت از جان مردم عزیز لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
1396/03/17

انتهای پیام/
۶ سال پیش
مراحل پاکسازی تروریست‌ها که صبح امروز (چهارشنبه 17 خرداد) حمله‌ای به ساختمان مجلس داشتند، انجام شد.

در طی این اقدامات، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در محل فعالیت نیروهای امنیتی برای پاکسازی و چک و خنثی ساختمان پارلمان حضور یافت و از فعالیت نیروهای امنیتی بازدید کرد.
۶ سال پیش
متن کامل اطلاعیه وزارت کشور در خصوص حوادث تروریستی امروز تهران به این شرح است؛

باسمه تعالی

در پی بروز 2 واقعه تروریستی ظرف روز جاری در تهران و با عنایت به انتشار برخی اخبار ضد و نقیض در خصوص این حوادث، اطلاعات دقیق و نکات ذیل به استحضار ملت شریف ایران می رسد.

1- دو تیم تروریستی در روز جاری به صورت همزمان در حاشیه مرقد امام راحل (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، با تحرکات تروریستی کور تلاش کردند فضای آرام و امنیت موجود در کشور را تحت الشعاع قرار دهند.
 
2- تیم تروریستی اول متشکل از دو نفر حوالی ساعت 10:30 امروز وارد محوطه مرقد امام شد. نفر اول با انفجار انتحاری و نفر دوم پس از تیراندازی کور در درگیری با مأموران به هلاکت رسید.

3- تیم تروریستی دوم متشکل از چهار نفر همزمان با عملیات تیم اول سعی کرد وارد ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی شود که پس از واکنش مأموران ؛ یک نفر از آنان در انفجار انتحاری و سه نفر دیگر پس از تیراندازی های کور و تلاش برای حضور در طبقات فوقانی ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، در درگیری با ماموران به هلاکت می رسند.

4- در مجموع بر اساس گزارش های دریافتی در دو واقعه روز جاری، تعداد 12 نفر از همو طنان شهید و 42 نفر نیز مجروح می شوند.

5- هم اکنون هر دو واقعه خاتمه یافته و اوضاع به صورت کامل در کنترل عوامل امنیتی و انتظامی قرار دارد. اخبار تکمیلی این وقایع متعاقباً به استحضار ملت شریف  خواهد رسید.

6 - به منظور بررسی ابعاد دقیق 2 واقعه رخ داده، جلسه شورای امنیت کشور عصر امروز به ریاست وزیر کشور تشکیل می شود.

7- به منظور پیشگیری از انتشارِ اخبار خلافِ واقع؛ لازم است، همه رسانه ها با اتخاذ رویکرد مسئولانه از انتشار هر گونه اخبار غیررسمی اجتناب کنند.

پایان عملیات‌های تروریستی در تهران/ هلاکت هر 4 فرد مهاجم به مجلس/ شهادت 12 نفر در حوادث تروریستی حرم مطهر و مجلس/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم
۶ سال پیش
 تصاویری از پاکسازی ساختمان مجلس توسط نیروهای حفاظتی مجلس را اینجا مشاهده کنید.

پایان عملیات‌های تروریستی در تهران/ هلاکت هر 4 فرد مهاجم به مجلس/ شهادت 12 نفر در حوادث تروریستی حرم مطهر و مجلس/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم
۶ سال پیش
پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی حوادث تروریستی امروز اظهار کرد: ۱۲ ایرانی در حوادث تروریستی حرم مطهر و مجلس به شهادت رسیدند که عملیات امدادی اورژانس در محل حوادث رو به اتمام است.

وی بیان کرد: آمار مصدومان به ۴۲ نفر رسیده که همه آنها به بیمارستان منتقل شده‌اند.
۶ سال پیش
خبرگزاری اعماق متعلق به داعش از داخل ساختمان مجلس فیلم منتشر کرده است.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.
۶ سال پیش
 فیلم لحظه انفجار تروریستی در صحن خارجی حرم مطهر امام‌خمینی(ره) را اینجا مشاهده کنید.
۶ سال پیش
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبرفوری با تایید خبر شهادت دو مسئول دفتر خود اظهارکرد: فیلم منتشر شده از سوی داعش در فضای مجازی مربوط به دفتر بنده در مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: متاسفانه در حمله صبح امروز دو تن از کارمندان دفتر بنده در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

نماینده مردم شاهین‎شهر در مجلس با صدای حزن آلود و ناراحتی فراوان شهادت همکاران مستقر در دفترخود را از سوی عناصر داعش تایید کرد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در حال حاضر در مجلس حضور دارم خاطرنشان کرد: شرایط فعلی مجلس به صورت عادی و در حال کنترل است.

براساس این خبر حاجی‎دلیگانی از جمله نمایندگانی شهرستانی است که در زمان حضور در تهران به منظور شرکت در جلسات مجلس در دفتر کار خود در بهارستان می‎ماند و شب را در محل کار خود استقرار دارد.
پایان عملیات‌های تروریستی در تهران/ هلاکت هر 4 فرد مهاجم به مجلس/ شهادت 12 نفر در حوادث تروریستی حرم مطهر و مجلس/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم
۶ سال پیش
دقایقی پیش عملیات تروریستی در مجلس پایان یافت. 
 
در حال حاضر نیروهای امنیتی در حال پاکسازی و چک و خنثی  ساختمان پارلمان هستند.

۶ سال پیش
"سمیه محمودی" نماینده مردم شهرضا در گفتگو با خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص  پاره‌ای از اخبار مبنی بر اینکه همسر و فرزندش توسط تروریست‌ها گروگان گرفته شده‌اند، اظهار داشت: خبر گروگانگیری همسر و فرزندم را در جریان تیراندازی امروز در مجلس شورای اسلامی تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: هم اکنون همسرم در کنارم حاضر است و فرزندم نیز در شهرستان است.
۶ سال پیش
حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با حضور در خبر ساعت 14 شبکه یک سیما در تشریح جزییات تیراندازی امروز مجلس و حرم امام خمینی(ره) گفت: اظهار داشت: هم اکنون جلسه شورای تأمین استان برگزار شده و جلسه شورای امنیت کشور هم تا ساعتی دیگر برگزار می‌شود تا تمام ابعاد قضیه مورد بررسی قرار گیرد.

معاون امنیتی وزارت کشور افزود: گروه‌های تروریستی تکفیری در طول سه سال گذشته تلاش کردند فضای کشور را ناامن کنند، ده‌ها تیم تروریستی در سال‌های اخیر ورود کردند و قصد اقدامات امنیتی داشتند که با اشراف اطلاعاتی که نیروهای اطلاعاتی کشور داشتند این گونه اقدامات خنثی شدند.

وی با بیان اینکه حادثه‌ای که امروز رخ داد دو نقطه بود، گفت: حدود ساعت 10 و 15 دقیقه صبح اتفاق اولیه در حرم مطهر امام خمینی(ره) رخ داد که دو نفر قصد ورود به حرم را داشتند، نیروها متوجه شدند و یکی از افراد قبل از ورود به حرم و در محوطه خود را منفجر کرد و موجب شهادت یک و زخمی شدن دو نفر شد.

ذوالفقاری افزود: نفر بعدی هم در درگیری که نیروهای امنیتی با آنها داشتند به هلاکت رسید و اکنون جنازه دو نفر در اختیار نیروهاست.

معاون امنیتی وزارت کشور با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ضاربان با پوشش زنانه از مسیر محل تردد ارباب رجوع یعنی دربی که عمدتا ارباب رجوع با نمایندگان مجلس در ارتباط هستند وارد محوطه مجلس می‌شوند.

وی ادامه داد: از همان‌جا با نیروهای محافظ مجلس مواجه می‌شوند و اقدام به تیراندازی می‌کنند و نفری که در آنجا بوده مورد هدف قرار می‌گیرد.

ذوالفقاری گفت: ‌در همان لحظات اولیه نیروهای سپاه پاسداران که مسئولیت تأمین امنیت مجلس را بر عهده دارند وارد عمل شدند و منطقه اصلی مجلس یعنی صحن و تمام کمیسیون‌ها را تحت کنترل درآوردند.

معاون امنیتی انتظامی مجلس افزود: این گروهک‌ها که وارد مجلس شده بودند ناچارا به سمت دفاتر نمایندگان مجلس می‌روند و از آنجا اقدام به تیراندازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه بیش از 30 نفر مصدوم داشتیم که به بیمارستان‌ها انتقال داده شده‌اند، تا این لحظه شهادت دو نفر قطعی شده است.

ذوالفقاری اضافه کرد: طبق گزارش‌ها 4 نفر وارد از قسمت جنبی مجلس شده‌اند که تاکنون یک نفر از آنها به طور قطعی کشته شده و یک نفر هم اعلام شده که یک نفر خودش را به صورت انتحاری منفجر شده که هنوز قطعا تأیید نشده است.

معاون امنیتی وزیر کشور اضافه کرد: در ادامه کار باید چند کار را انجام می‌دادیم اولا اطراف مجلس کاملا به کنترل درآمد و قسمتی که نمایندگان در صحن مشغول فعالیت بودند کاملا روال عادی کار خود را ادامه دادند و هیچ مشکلی برای آن قسمت پیش نیامد.

وی گفت: سعی شد از تجمع مردم جلوگیری شود زیرا احتمال می‌دادیم افرادی از تیم تروریستی بخواهند اقدامات بعدی را انجام دهند لذا این قسمت‌ها مورد مراقبت قرار گرفت در سراسر کشور بلافاصله اعلام آماده‌باش شد، تمام اماکنی که احتمال داده شد که ممکن است مورد هدف قرار گیرد مورد پوشش قرار گرفتند.

ذوالفقاری تأکید کرد: در ادامه کار احساس کردیم نیروی یگان ویژه انتظامی هم وارد صحنه شود لذا با هماهنگی که با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد نیروهای نوپا هم از حدود یک ساعت و ده دقیقه قبل وارد صحن شدند و اکنون تروریست‌ها کاملا در محاصره هستند و ان شاءالله تا لحظات و ساعات آینده این حادثه خاتمه پیدا کند.
۶ سال پیش
سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران با حضور در محل حادثه تیراندازی مجلس در جمع خبرنگاران در مورد شرایط امنیتی مجلس اظهار داشت: هیچ مشکلی وجود ندارد و مساله انشاءالله رفع می شود.
 
تیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ دو نفر در جریان تیراندازی مجلس شهید شدند/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم

۶ سال پیش
روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر منتشر شده مبنی بر عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی و مترو به نقل از این وزارتخانه را نادرست خواند و تاکید کرد: تمام اطلاعیه ها از سایت رسمی واجا منتشر خواهد شد.
 
در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی به نقل از وزارت اطلاعات آمده است که شهروندان از وسایل نقلیه عمومی و مترو استفاده نکنند.
 
روابط عمومی این وزارتخانه تصریح کرد: تاکنون چنین اطلاعیه ای از سوی این وزارتخانه صادر نشده است و مردم به شایعات توجه نکنند.
۶ سال پیش
سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج و سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه در مجلس حضور یافتند
تیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ دو نفر در جریان تیراندازی مجلس شهید شدند/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم
۶ سال پیش
 انصاری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در خصوص حادثه تروریستی امروز در حرم امام توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: حادثه حرم امام سه مجروح (عوامل انتظامی حرم)، یک شهید (مامور فضای سبز) داشت، ساعت 10:40 دقیقه دو تروریست از ناحیه غربی حرم قصد ورود به حرم می کنند.
 
رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تصریح کرد: هر دو مواد انفجاری به خود وصل کرده بودند و به محض ورود به حرم شروع به تیراندازی کور و بی هدف می کنند.
 
وی ادامه داد: در همین زمان سه نفر مجروح و یک نفر نیز به شهادت می رسند.
 
انصاری اظهار داشت: در مقابل درب شبستان نیروهای انتظامی به سمت این افراد تیراندازی می کنند که یکی از آنها مقابل درب شبستان منفجر می شود.
 
وی افزود: تروریست دوم فرار می کند که او نیز با تیراندازی  ماموران به هلاکت می رسد  و ماموران موفق می شوند جلیقه انفجاری او را خنثی کنند، تروریست ها تعداد زیادی نارنجک و مواد منفجره با خود داشتند.
۶ سال پیش
مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با حادثه امروز تیراندازی چند مهاجم به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حادثه یک نقطه عملیاتی کور و کاملا در کنترل ما است و مشکل خاصی وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: نیروهای امنیتی ما اوضاع را در کنترل خود دارند و وضعیت را کاملا هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دو عامل باعث کند شدن کنترل این وضعیت از سوی نیروهای امنیتی ما شده است،‌ تصریح کرد: در وهله اول برای ما مهم است که هیچ فرد بی‌گناهی در این حادثه آسیب نبیند.

ذوالنور افزود: مسئله حائز اهمیت دیگر برای نیروهای امنیتی ما این است که بتوانند برای پیدا کردن سرنخ‌ها و ریشه‌های مسئله مهاجمان را زنده دستگیر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این حادثه ارزش تاکتیکی و عملیاتی ندارد. 

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی ما در حال کنترل اوضاع هستند، خاطرنشان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد به طوری که برای چند ثانیه هم مذاکرات مجلس تحت تاثیر این حادثه قرار نگرفت و قطع نشد و اوضاع کاملا در اطراف مجلس تحت کنترل است.
۶ سال پیش
لاریجانی: تروریست‌ها به دنبال مسئله‌سازی هستند/ نیروهای امنیتی با بزدلان برخورد جدی می‌کنند+فیلم
 علی لاریجانی پیش از پایان صحن علنی امروز بهارستان با اشاره به حادثه تیراندازی امروز در مجلس، گفت: چند نفر از تروریست‌های بزدل به یکی از ساختمان‌های مجلس نفوذ کردند که با آنها برخورد جدی شد.

وی ادامه داد: ایران قطب فعال و موثر در مبارزه با تروریسم است و این مسئله نشان می‌دهد که تروریست‌ها به دنبال مسئله‌سازی هستند تا خدشه‌ای وارد کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جزیی بودن این حادثه تصریح کرد: نیروهای امنیتی برخورد جدی خواهند کرد و مشکل حل خواهد شد.

لاریجانی در پایان از نمایندگان که در طول این حادثه آرامش خود را حفظ کردند و به کار خود ادامه دادند، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ نمایندگان مجلس بعد از سخنرانی لاریجانی شعار مرگ بر آمریکا در صحن علنی سر دادند.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.
۶ سال پیش
اسامی شهدا و مجروحان حادثه تروریستی در تهران را اینجا بخوانید.
۶ سال پیش
طبق آخرین اطلاعات فردی در پوشش مراجعه کننده، وارد راهروی ورودی مجلس شده و با تیراندازی به یکی از محافظین وی را از ناحیه پا مجروح کرده و متواری شده است. برخی از منابع از درگیری شدید در مجلس خبر داده اند.
 
ضاربان در اتاق نمایندگان خود را حبس کرده اند. ویدئو زیر از روبه‌روی مجلس و حین تیراندازی گرفته شده است.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.
۶ سال پیش
تصاویری که نمایندگان از داخل مجلس منتشر کردند
تیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ دو نفر در جریان تیراندازی مجلس شهید شدند/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم
۶ سال پیش
 وزارت اطلاعات اعلام کرد: صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران برای عملیات تروریستی تلاش کردند.
 
عوامل یک تیم تروریستی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.
 
دو تیم دیگر تروریستی در حرم مطهر امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس اقدام به عملیات کردند.

ماموران حرم مطهر با هوشیاری یک فرد انتحاری را قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار دادند.
 
یک تروریست انتحاری دیگر خود را منفجر کرد.
۶ سال پیش
جسد عامل انتحاری حادثه صبح امروز در حرم امام خمینی (ه)
تیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ دو نفر در جریان تیراندازی مجلس شهید شدند/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلمتیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ دو نفر در جریان تیراندازی مجلس شهید شدند/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم
۶ سال پیش
اولین تصویر از محل اختفای عوامل تیراندازی در مجلس
تیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ دو نفر در جریان تیراندازی مجلس شهید شدند/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم
۶ سال پیش
عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در جریان تیراندازی صبح امروز در مجلس  در محل حادثه حاضر شد.

تیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ دو نفر در جریان تیراندازی مجلس شهید شدند/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم
۶ سال پیش
گزارش حاشیه‌ای خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از حادثه تیراندازی در مجلس
گزارش حاشیه‌ای خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از حادثه تیراندازی در مجلس اینجا بخوانید.
۶ سال پیش
"محمد مهدی مفتح" عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فضای کنونی مجلس بعد از تیراندازی صبح امروز، اظهار داشت: فضای مجلس کاملا آرام است و نمایندگان به کار قانون گذاری خود ادامه می‌دهند.
 
وی ادامه داد: نمایندگان پشت تریبون مجلس قرار دارند اگر  رادیو را روشن کنید متوجه آرامش حاکم بر مجلس می‌شوید.
۶ سال پیش
تصاویری از داخل مجلس پس از تیراندازی
 صبح امروز در پی حمله افراد مسلح به مجلس شورای اسلامی دو نفر شهید و چند نفر هم زخمی شدند.

۶ سال پیش
یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به برخی شایعات در خصوص تیراندازی در حسینیه جماران گفت: تیراندازی در جماران صحت ندارد.
۶ سال پیش
مدیر روابط عمومی حرم مطهر امام خمینی (ره) با اشاره به تیراندازی در حرم امام راحل گفت: این حادثه عمل انتحاری بوده و شخص ضارب خود را منفجر کرده است.

۶ سال پیش
 وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: در صورت دیدن فعالیت ویا اشخاص مشکوک به تروریست درمحلی که هستید با شماره ۱۱۳وزارت اطلاعات تماس بگیرید.

تیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ دو نفر در جریان تیراندازی مجلس شهید شدند/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد/ در صورت مشاهده افراد مشکوک با 113 تماس بگیرید + فیلم
۶ سال پیش
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در پی حمله صبح امروز افراد مسلح به مجلس شورای اسلامی دو نفر شهید و چند نفر هم زخمی شدند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این افراد پس از انجام جنایات خود و به شهادت رساندن مأموران حفاظت مجلس وارد خانه ملت شدند، اظهار داشت: هم اکنون وضعیت تحت کنترل است و حمله کنندگان به سمت بخش‌های اداری رفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل حفظ شرایط امنیتی نمایندگان و خبرنگاران در صحن مجلس محبوس هستند و تا برقراری وضعیت عادی اجازه خروج ندارند.

فلاحت‌پیشه شایعات مربوط به نوع پوشش و نوع سلاح این اقدام تروریستی را تأیید نکرد و گفت:‌ تاکنون هیچ گونه اخبار دقیقی در خصوص این موارد منتشر نشده است.
۶ سال پیش
چند فرد مسلح صبح امروز پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کردند. 
 
برخی گزارش‌ها حاکی‌ است که عامل انتحاری باعث این انفجار بوده است.

۶ سال پیش
در شبکه‎های اجتماعی از اولین فرد مجروح در تیراندازی صبح امروز مجلس تصویری منتشر شده است.


تیراندازی افراد ناشناس در راهروهای مجلس و حرم امام راحل/ 2 شهید در مجلس/یک ضارب در حرم خود را منفجر کرد+ فیلم
۶ سال پیش
رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده شبکه خبر در خصوص حادثه تیراندازی در ساختمان مجلس اظهار داشت: چند نفر از افراد ناشناس از درب شمال مجلس مسلح وارد مجلس شدند و در ابتدای ورود به ارباب رجوع و محافظین درب شمال تیراندازی کردند که تعدادی هم مجروح شده‌اند.
 
وی ادامه داد: سپس وارد ساختمان دفاتر نمایندگان شدند طبقات نمایندگان حضور دارند در آنجا هم تیراندازی‌هایی داشته‌اند و افرادی را مجروح کرده‌اند خوشبختانه گزارشی مبنی بر کشته شدن و یا شهادت افراد نداشته‌ایم  اما تعدادی مجروح شده‌اند.
 
رنجبرزاده تصریح کرد: ازنمایندگان مجلس کسی مجروح نشده است و در وضعیت عادی برنامه قانون گذاری خودشان کار را ا دامه می‌دهند اما چند نفری که وارد  مجلس شده‌اند در اتاق‌های دفاتر نمایندگان خ وئد را مخفی کرده‌اند و عزیزان امنیتی و حفاظتی مجلس در تلاش هستند تا آنان را دستگیر کنند.

۶ سال پیش
فیلمی از التهاب در خیابان های مجلس در بهارستان، در پی تیراندازی افراد ناشناس را مشاهده می کنید.

۶ سال پیش


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
از ماست که بر ماست
مقصر همه ما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
مری
۱۰:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
سید محرومان کجاایی ک ببینی...
-
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
دشمن دنباله اختلاف بین ایرانی هاست چه انقلابی چه غیر انقلابی باید به امر مولا عمل کنه که وحدته داعش با این کار تلنگر زدن که وحدت بین مسئولین و مردو نباشه عاقبت ناامنیه
Iran (Islamic Republic of)
نور
۱۰:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
لاشه این جانوران نباید در خاک پاک ایران دفن بشه باید آتش زده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
میگم یه وقت ای تروریستاروگرفتن اعدام نکننا30سال دیگه برامون حرف درمیارن،یک تعهدازشون بگیرن کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
حرفت حقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق
۰۱:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
یا زهرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وزارت اطلاعات کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ف
۲۲:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
درود بر سپاهیان عزیز که پشتمان به اونها گرمه
Iran (Islamic Republic of)
فرجي
۲۲:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
جواب عربستان فقط جنک است حاج محسن رضايي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
باعث تاسفه.ظریف و کرباسچی رو بفرستید برای مذاکره با داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
داداش شما سربازیتو برو بعد به فکر داعش باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سخن گوی دولت گفته این حمله تروریستی برای دولت قبل بوده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
من اگر جای مسولین نظامی ایران بودم همین الان دکمه پرتاپ موشک سمت عربستان صادرمیکردم
Seychelles
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
داعش و عربستان صعودی حکم نابودی خودشونو مهر کردن
وای به حالشون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
لطفکنید حالاکه زمان اتحاد هست به هم نتازید که خواسته دشمن همینه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اینا حالا داخل کشور یه چیزه چطور رفتن داخل ساختمون مجلس و حرم امام!؟این وضع امنیت کشور ماست!؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اگه حضرت اقا دستور بده عربستان سقوطی را حسنستان میکنیم لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
داعش هیچ غاطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
حالا آقایون برن مذاکره کنند اون هم بالبخند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
منتظر موضع جدید آقای کرباسچی هستیم!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
پوزه عربستان را به خاک ميماليم
Germany
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اگر حضرت آقا حکم جهاد بده عربستان و داعش رو با خاک یکسان می کنیم یا مهدی
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۱۹:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مردم کشته میشدن اقایان نماینده سلفی میگرن!حالا اینا الگوی ملتن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ظریف و کرباسچی کجان بفرستین برن شاید مجلس هم با بتن پر کردیم
Iran (Islamic Republic of)
هرمز
۱۹:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا و اسرائیل ومنافق
بروی دشمن لبخند زدن کار دست ملت میده!
Iraq
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
شهادت 12 نفر از هموطنان رو تسلیت میگم این واقعه جدا باعث ناراحتی ما شد جناب روحانی به امنیت کشور لطفا بیشتر بها بدهید آمریکا و انگلیس و فرانسه و غربی ها هیچ وقت دلسوز ملت ما نبوده اند
-
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
روحانی پرادعا یکم بیشتر فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اگه حمله نمیشید این همه عقده رو کجا خالی میکردید علی برکت الله ایا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۹:۰۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
عجب دورانی شده آگه امنیت بره همه چیز رفته درود برنیروهایه مسلح تومانی امنیت سازان درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ظریف و کرباسچی کجان بفرستین برن با این انتحاری ها مذاکره کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
من از یه کار مجلس خیلی خوشم اومد که کارشونو تو صحن میکردن نیروهای امنیتی هم بیرون داشتن از خجالت تروریستا در میومدن.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۰۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
‏خائن به مملکت و ایران میخواین بشناسین؟ ببینید کیا الان خوشحالن.همین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
شهادت ۱۲ تن رو تسلیت می گم درمورد ورود انها به ایران درست بوده اونها اومدن و ۱۲ نفر رو شهید کردند اونها بیخ گوش ما هستند ولی ما هم یادمون نمیره ما ایرانیم بخواهیم می تونیم اون اسمش رو از روی خاندان عربستان و اپریکا و انگلیس و... پا کنیم پس باهم متحد باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
دم امنتی هاگرم ..... خداحفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سپاه پاسداران موشک نداشته باشه نیروی انتظامی که لوله میکنه.

کرباسچی بفرست برا برجام دیگه موفق میشید شما میتونید مثل اراک بتون بریزید.
باتوافق برد کنید. ۳استان بهشون بدید توافق کنیم. شما پیروزید علی برکت ا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سایه جنگ رو از ایران دور کرد و خود جنگ رو آوورد
#روحانی_مچکریم
#علی برکت_الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
تف به داعش پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
تف به داعش پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۱۷:۲۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مواظب باشید عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۷:۱۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
من خیلی خوشحال میشم که کله سلمان بن عبدالعزیز و محمد بن سلمان را با آر پی جی بپاشونم.
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۷:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
با هم حلش میکنیم
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
تو رو خدا دستور بدین اقا جان این عربستان رو با خاک یکسان کنیم تا کی باید تحمل کنیم این نجاست ها رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
تو رو خدا دستور بدین اقا جان این عربستان رو با خاک یکسان کنیم تا کی باید تحمل کنیم این نجاست ها رو
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر ضد ولایت فقیه...درود بر ایران...داعشیای نامرد کثیف
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
بررسی کنید ی وقت نقششون نباشه با هواپیماهای قطری نیومده باشن ایران این قطع رابطه هم فیلم باشه اینا نسل عمروعاصند
Iran (Islamic Republic of)
سر شناس
۱۷:۱۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
نادیده گرفتن نصایح حضرت آقا درمورد عدم کوتاهی در برابر دشمن خون آشام نتیجش این میشه آقای روحانی. دشمن با لبخند تو دشمنی شو کنار نمیگذاره بفهم آی نفهم
Germany
حاصلی
۱۷:۱۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
کرباسچی را میفرستادید تا با این تروریستها مذاکده کند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر‌داعش
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۷:۰۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس‌
۱۷:۰۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
تجمع زیاد مردم باعث شد که ماموران به کار خود نرسند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
نترس دوست عزیز. کشور ما در برابر هجمه های بدتر از این سربلند بیرون اومده. انشالله بزودی همه ی انها و حامیانشان را نابود خواهیم کرد/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
اصلش ان شا الله است
Iran (Islamic Republic of)
313
۱۷:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ممنونیم از روحانی عزیز که سایه جنگ رو از سر کشور برداشت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
توی مجلس تیر نزن نمیبینی این همه ادم اینجا خوابن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
یه دفعه این تروریست ها رو گرفتید یه وقت اعدامشون نکنیدااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر منافق و داعش .درود بر مدافعین و شهدای حرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اون نماینده ها دقیقا به چی دارن مخندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
با تسليت به بازماندگان شهدا،
سر اين ماجرا نبايد با هم جر و بحث كرد، بايد راه حل پيدا كرد. نتيجه اين حمله، مطمئنا قويتر شدن ايرانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
یعنی به همین راحتی اومدن تو مجلس 12نفر و کشتن روحانی کجایی دقیقا کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشنس
۱۶:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
روحانی مچکریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۶:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر رژیم قبیله ای وکثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
من میترسم
Germany
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
نترس به پاستورپناه ببر.اونجاامنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر داعش و همدستانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر داعش و همدستانش
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۵:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
نظر بعضی ها راجع به این شعار چیه......؟؟؟؟؟؟

نه غزه
نه لبنان
جنگ توی پارلمان......
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۵:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سایه جنگ نزدیک سایه خودمونه
Iran (Islamic Republic of)
رضائی
۱۵:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
روحانی کجایی دقیقا کجایی .. علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۱۵:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
این زنگ خطری که اون پدر سوخته ها اومدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
این توله سگهاکجابودند؟؟نتیجه بیخیالی همه ماهاهست...همه چیزو الکی گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
پدرودختر
۱۵:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
تروریسم در هر نوع محکوم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
تروریسم در هر نوع محکوم است.
United States of America
حسین
۱۵:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر منافق
مرگ بر آل سعود خائن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
چشم خوردیم از بس گفتیم ما امنیم ولی من در تعجبم تا داخل مجلس ؟؟؟؟؟سراز خاطرجمعی می شکند سرباز گمنام امام زمان (ع) هوشیار باشید
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر منافق
مرگ بر آل سعود خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک
Iran (Islamic Republic of)
چرچیل
۱۵:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
بدرد نخور اینهمه آدم شهید و زخمی شدن تو توی مجلس میخندی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سیاست خارجی ضعیف دولت نهایتا میشه این
Iran (Islamic Republic of)
چرچیل
۱۵:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
نمیدونم چی بپم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
لعنت بهشون که این کارو کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
از این دولت خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر داعش
مرگ بر منافق
مرگ بر پایه گذار داعش
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اتحاد اتحاد اتحاد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سیدمحرومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر داعش وطنی
Iran (Islamic Republic of)
f.f
۱۴:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اینم از برجامت خاک .......‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
خخخخخخخ فقط رفع حصر فتنه گرا
Germany
مریم
۱۴:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
یعنی چی چه ربطی به روحانی داره امنیت از طریق نیروهای مسلح و سپاه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اگه این اتفاق ها برای عزیزان خودتون می افتاد باز هم به هم میپریدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
باید انها را زنده بگیرند و در تلویزیون از همه ملت عذر خواهی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
باید انها را زنده بگیرند و در تلویزیون از همه ملت عذر خواهی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
اقای روحانی بجم بیا تو میدان حل کن مشکل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
دولت بی عرضه چکار می کنی تو که گفتی سایه جنگ را دور می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سلام همین دو دستگیا و تیکه انداختناس که پایانش میشه این کاش همه میفهمیدیم که دشمن تفرقه و دو دستگیو میخاد
Iran (Islamic Republic of)
سيد
۱۴:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
بجاي اين حرفها و متهم كردن همديگه بايد اتحاد داشته باشيم ، اينا كه چيزي نيست ما 8 سال جنگ و بدتر از اينها را تجربه كرديم (( همه براي ايران .. يا علي ))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
باید گفت درود برسرداران کشورم مدافعان امنیت وازادی دررررررووووووددد
۱۲۳
آخرین اخبار