زمان آموزش و استخدام پذیرفته شدگان آموزش و پرورش اعلام شد

احکام استخدامی پذیرفته شدگان آموزش و پرورش از مهر سال ۹۷ و پس از اتمام دوره یکساله صلاحیت حرفه‌ای و کسب نمره قبولی در آزمون پایانی صادر می‌شود.

زمان آموزش و استخدام پذیرفته شدگان آموزش و پرورش اعلام شدبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعمت الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان درباره آزمون استخدام سال گذشته آموزش و پرورش گفت: دوره پذیرش رسمی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته، مهرماه سال ۹۶ است و آن‌ها از مهرماه همزمان با شروع دوره‌های آموزشی وارد مدارس می‌شوند.

وی در مورد دوره‌های آموزشی اعلام کرد: یک دوره آمادگی چهار تا شش هفته‌ای درنظر گرفته شده است که احتمالا از ۱۵ مرداد ماه شروع می‌شود و تا اواخر شهریور ادامه خواهد داشت.

موسی پور درباره زمان صدور احکام استخدامی این افراد افزود: احکام استخدامی پذیرفته شدگان از مهر سال ۹۷ و پس از اتمام دوره یکساله صلاحیت حرفه‌ای و کسب نمره قبولی در آزمون پایانی صادر می‌شود، این افراد از مهر امسال با هدف کارآموزی وارد مدارس می‌شوند و مدرسه محیط کارآموزی آن‌ها خواهد بود و دوره‌های نظری را در دانشگاه می‌گذرانند.

وی گفت: دانشجویان باید در تابستان چهار واحد آموزشی بگذرانند. هر تصمیمی درباره هزینه‌های آموزش دوره‌ها اتخاذ شود درباره این کارگاه آموزشی هم مصداق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدایا عدالت کجاست
۰۷:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
با سلام وتشکر از سایت شما
Iran (Islamic Republic of)
خدایا عدالت کجاست
۰۷:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
با سلام وتشکر از سایت شما
Iran (Islamic Republic of)
معلم اینده
۱۴:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش ۷ ماه است که منتظر اعلام نتایج نهایی و آغاز دوره‌های آموزش معلمی هستند؛ طبق اعلام مسئولان آموزش‌وپرورش نتایج نهایی تا یک ماه آینده منتشر خواهد شد.
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، نتایج سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۶ دی ۹۵ اعلام شد، در این آزمون وزارت آموزش‌‌و پرورش به جذب ۱۰ هزار نیروی انسانی پس از انجام مصاحبه علمی و گزینش اقدام می‌کرد.همچنین به دلیل خالی ماندن برخی از ظرفیت‌ها، مجدد نتایج از سوی سازمان سنجش بررسی و اسامی برخی افراد نیز در مرحله تکمیل ظرفیت اسفند ماه سال گذشته اعلام شد.
پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مرحله مصاحبه علمی و گزینش را نیز طی کردند اما تا به امروز نتایج نهایی از سوی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام نشده است تا پس از آن دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شود.
تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش از تاخیر ۷ ماهه در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش ابراز نارضایتی کرده و عنوان کردند:با توجه به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آبانماه ۹۵ و با گذشت بیش از ۷ ماه هنوز نتایج نهایی پذیرفته شدگان از سوی آموزش‌وپرورش اعلام نشده است در حالیکه در صفحه ۱۲ بند ۶ دفترچه استخدام قید شده است که احکام کارگزینی از تاریخ اول مهر ۹۶ صادر خواهد شد، اما با تعلل در اعلام نتایج ممکن است پذیرفته‌شدگان به جای مهر ۹۶ از مهر ۹۷ وارد مدارس شوند در چنین حالتی از زمان برگزاری آزمون تا ورود به شغل معلمی بیش از ۱.۵ سال زمان می‌گذرد در حالیکه بسیاری از افراد شرکت کننده در این آزمون به حقوق این شغل نیاز دارند.
در دفترچه آزمون استخدامی دستگاه‌‌های اجرایی سال ۹۵ در رابطه با جذب نیرو در آموزش‌وپرورش آمده است: در صورت موفقیت در دوره یکساله مهارت‌آموزی، احکام کارگزینی با رعایت سایر ضوابط و مقررات از جمله تایید گزینش از تاریخ اول مهر ۹۶ صادر خواهد شد.این متن رو فرستادم خدمتتون و ازتون خواهش میکنم از مسئولین در این خصوص پیگیری بعمل بیاورید که ایا این انصاف است ؟/؟؟؟؟