راهکار باشگاه تراکتوسازی برای حفظ عالیشاه

باشگاه تراکتورسازی برای حفظ امید عالیشاه بازیکن سرباز خود راهکار خاصی در نظر گرفته است.

راهکار باشگاه تراکتوسازی برای حفظ عالیشاهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ احمد نوراللهی و امید عالیشاه برای گذراندن خدمت سربازی به باشگاه تراکتورسازی پیوستند اما به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نتوانستند در این تیم تبریزی بازی کنند. 

البته شرایط نوراللهی با عالیشاه متفاوت است و وی به علت کسری خدمت می تواند زودتر از عالیشاه به پرسپولیس بازگردد.

باشگاه تراکتورسازی با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی قصد دارد نوراللهی و عالیشاه را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند تا تیمش را برای فصل بعد تکمیل کند. 

در حالی که گفته می شود باشگاه تراکتورسازی برای بازگشت نوراللهی به پرسپولیس درخواست فسخ قرارداد سرخپوشان پایتخت با عالیشاه را کرده است اما مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی این موضوع تکذیب کرد. 

پاینده مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب گفت: این موضوع صحت ندارد و ما شرطی برای باشگاه پرسپولیس جهت بازگشت نوراللهی نگذاشتیم. شرایط خدمت سربازی عالیشاه و نوراللهی با یکدیگر متفاوت است و نوراللهی تا پایان خرداد ماه وضعیت کارت پایان خدمتش مشخص می شود اما عالیشاه تا فصل آینده سرباز است و نمی تواند به باشگاه پرسپولیس برگردد. 

وی در ادامه عنوان کرد: نوراللهی با کسری خدمت مواجه شده است و تا پایان خرداد ماه وضعیت کارت پایان خدمتش مشخص می شود و اگر مدارکش به باشگاه ارائه بدهد در آن صورت می تواند به باشگاه پرسپولیس باز گردد و مشکلی ندارد. 

مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس خواستار فسخ قرارداد با عالیشاه شدیم تا عالیشاه را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنیم. به نظرم باشگاه پرسپولیس بپیشنهادمان را قبول می کند و مشکلی در این باره وجود ندارد. اگر باشگاه پرسپولیس پیشنهاد ما را قبول نکند در آن صورت عالیشاه باید در تیم فجرشهید سپاسی خدمت سربازی اش را بگذراند. 

به هر حال باید دید سرنوشت عالیشاه و نوراللهی دو بازیکن سرباز تراکتورسازی به کجا می انجامد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار