مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری سازمان نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران گفت: در چند سال گذشته اتفاقات تروریستی بزرگی در کشورهای اروپایی رخ داده و رسیدن این قبیل حرکات ضعیف به ایران نمی‌تواند هیچ خللی در امور جاری اقتصادی کشور ایجاد کند.

حسن یونسیان مدیر اقتصادی وتوسعه سرمایه گذری سازمان نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران( ایمیدرو) در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:در جهت جذب سرمایه های خارجی در چند سال گذشته اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود:در حوزه  معادن، همایش IMIS برگزار شد که توانست پتانسیل ها و قوانین داخلی کشور را برای علاقمندان داخلی و خارجی به سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی را بطور کامل معرفی کند.

یونسیان تصریح کرد:در بخش داخلی بیش از 2000 هزارمیلیارد تومان سرمایه برای اجرای 7 طرح فولاد استانی را جذب کرده ایم و این میزان جدا از فاینانس هایی است که قرارداد آن بسته شده است.

مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذری ایمیدرو تاکید کرد:برای جذب سرمایه های خارجی بعد از برجام فعالیت های زیادی صورت داده ایم و رفت و آمدها و نشست های مختلفی برگزار شده اما بیشتر طرف های اروپایی منتظر اعلام نتایج انتخابات ایران بودند و بنظر می آید قراردادهای خوبی در حوزه سرمایه گذاری مشترک تا پایان شهریورماه سال جاری بسته شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اقدامات تروریستی تهران می تواند در ادامه همکاری با اروپایی ها مشکل ساز شود،این اقدامات را ترقه بازی تروریست ها عنوان کرد وگفت:نیروی امنیتی کشور ما بسیار قدرتمند است و اروپایی ها هم نقطه قوت کشور را همین امنیت بالا می دادند و بطور حتم این اتفاقات تاثیری در ادامه همکاری های بین المللی ما نخواهد داشت.

یونسیان در پایان اذعان داشت:در چند سال گذشته اتفاقات تروریستی بزرگی در کشورهای اروپایی رخ داد و رسیدن این قبیل حرکات ضعیف به ایران نمی تواند هیچ خللی در امور جاری کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار