کرمانشاه؛

کتابخانه مرکزی نماد فرهنگی هر شهر

مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: کتابخانه مرکزی کرمانشاه بعد از گذشت چندین سال اکنون تنها دارای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معصومه حسنی‌خونسار  با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی کرمانشاه دارای 5200 مترمربع زیربنا در هفت طبقه است اظهار داشت: عملیات ساخت این طرح از سال 86 آغاز شده و به دلیل کمبود اعتبار تاکنون تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه در سال 87 براساس قرارداد با پیمانکار 500 میلیون تومان برای این طرح هزینه شد عنوان کرد: دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای اسکلت این طرح هزینه شده که 2.5 طبقه معادل 4500 مترمربع باقی مانده است.

حسنی‌خونسار با اشاره به اینکه اعتبارات این طرح از محل استانی و ملی تأمین می‌شود گفت: براساس براوردهای انجام شده این طرح اکنون بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان به پیمانکاران دیون دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ساخت کتابخانه مرکزی را جزو ضرورت‌های کلانشهر کرمانشاه دانست و تأکید کرد: کتابخانه مرکزی نماد فرهنگی هر شهر و یکی از زیرساخت‌های توسعه فرهنگی به شمار می‌رود که متاأسفانه شهر کرمانشاه به عنوان یک کلانشهر از آن محروم است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار