بنیاد شهید در هفته ای که گذشت؛

از خدمت رسانی بیش از ۳ هزار مرکز درمانی به ایثارگران تا پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در پی حادثه تروریستی

با یک کلیک از مهمترین اخبار بنیاد شهید در هفته ای که گذشت،مطلع شوید.

از خدمت رسانی بیش از ۳ هزار مرکز درمانی به ایثارگران تا پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در پی حادثه تروریستیبه گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در این بسته خبری به مهمترین اخبار بنیاد شهیددر هفته ای که گذشت، پرداخته می شود.

*خدمت رسانی بیش از ٣ هزار مرکز درمانی به ایثارگران

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:تعداد ٣ هزار و ۵٠٠ مرکز درمانی طرف قرارداد در استان های مختلف کشور به جامعه هدف بنیاد شهید خدمت رسانی می کنند و در سال ٩۵ تعداد ٢۵ تیم تخصصی پزشکی به استان های مختلف کشور برای ویزیت تخصصی جانبازان و ایثارگران اعزام شدند.

وی ادامه داد: هر یک از شهدا، جانبازان و خانواده های مدافع حرم پس از احراز ایثارگری، تحت پوشش خدمات بنیاد قرار می گیرند و تابعیت این افراد در صورت احراز تفاوت ندارد.

*چه افرادی و با چه شرایطی از جامعه ایثارگری مجور شرکت در آزمون استخدامی را دارند؟

حجت الله امانی مدیر کل اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: فرزند شهید، جانباز، آزاده و فرزندان جانبازان ٢۵ درصد به بالا، فرزندان آزاده یک سال اسارت و بالاتر، همسر جانباز ٢۵ درصد، همسر آزاده یک سال اسارت به بالا و همچنین خواهر و برادر شهید، مشمول سهمیه ٢۵ درصد هستند که در تبصره ٢، بند و ماده ۴۴ فرزندان شهید، جانباز و آزاده نسبت به سایر ایثارگران در اولویت استخدام قرار دارند.

وی افزود: بر این اساس در آزمون استخدامی اعمال ضریب برای جامعه هدف صورت گرفته و به جانباز، فرزند شهید و آزاده واجد شرایط ضریب ٧ تعلق می گیرد.

*پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در پی حادثه تروریستی 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:گروه های ددمنش و حامیان شیطان صفت، با اقدامات غیر انسانی و ضد بشری همواره در طول تاریخ چهره پلید خود را به نمایش گذاشته و امروز خشم خویش را در مقابل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و همبستگی ملت بروز داده تا شاید به خیال باطل، استواری و امنیت جامعه ایران را برهم بزنند.

وی افزود: البته به لطف پروردگار و در سایه تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مانند همیشه در رسیدن به اهداف و توطئه شوم خود با شکست مواجه شده و خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
سلام اقای محترم تکلیف فرزندان جانبازان زیر 25درصدبایدچکارکنند
آخرین اخبار