دهقان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم روحیه خود را در حادثه تروریستی تهران از دست ندادند

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با تلاش مأموران انتظامی و امنیتی تروریست‌ها نتوانستند به اهداف خود برسند با این وجود مردم روحیه خود را از دست نخواهند داد.

تروریستها در اهداف خود موفق نبودند/مردم روحیه خود را در حادثه تروریستی تهران از دست ندادندکمال دهقان عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه اخیر تروریستی تهران اظهار داشت: هدف تروریست‌ها ایجاد رعب و وحشت در میان مردم است. 
 
وی افزود: مردم ایران با حرکت‌های تروریستی خصوصا در اوایل انقلاب آشنا هستند و اینگونه اقدامات را تجربه کردند، در طول سال‌های گذشته نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تلاش‌های زیادی در خارج از مرزهای ایران انجام دادند تا پای تروریست‌ها به کشورمان باز نشود. 
 
دهقان ادامه داد: کشورهایی مثل عربستان طی چند روز گذشته صراحتا اعلام کردند قصد دارند درگیری و جنگ را به ایران بکشانند به هرحال ما می‌دانیم که این کشور حامی اصلی تروریست است و مطمئن بودیم آنها برای ضربه زدن به کشورمان برنامه ریزی انجام دادند. 
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی یادآور شد: خوشبختانه با تلاش مأموران انتظامی و امنیتی تروریست‌ها نتوانستند به اهداف خود برسند اما متأسفانه باعث ایجاد آسیب‌هایی شدند با این وجود مردم به هیچ عنوان روحیه خود را از دست نخواهند داد. 
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره حادثه اخیر تروریستی در تهران تصریح کرد: این اقدام شبیه به ترقه‌بازی است و برای کشوری که هشت سال جنگ تحمیلی و شدیدترین موشک باران‌ها را پشت سر گذاشته وقوع این حوادث مثل پشه‌ای است که آسیبی را وارد می‌کند. 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار